Τέλος μπαίνει στο χαμό που επικρατεί σχετικά με τους μαθητές της Α’ Λυκείου, που φέρονται να έχουν αποτύχει παταγωδώς στις εξετάσεις των θεμάτων από την Τράπεζα, με την αποτυχία στα μαθηματικά να αγγίζει το... 40%!

��ήμερα, το Υπουργείο Παιδείας ανακοίνωσε ότι η «σφαγή» των μαθητών, με τα εξεταστικά κέντρα να αναφέρουν ότι 4 στους 10 έμειναν μετεξεταστέοι, οφείλεται σε «τεχνικό λάθος».

Πιο συγκεκριμένα, το λάθος εντοπίστηκε στον αλγόριθμο που χρησιμοποιούσαν οι διορθωτές για τη βαθμολόγηση των γραπτών και είχε ως αποτέλεσμα πολλοί μαθητές να βαθμολογηθούν με κάτω από τη βάση. Όταν έγινε αντιληπτό το λάθος, οι διορθωτές προχώρησαν στην ιδιόχειρη βαθμολόγηση των γραπτών ενώ στη συνέχεια τους δόθηκε ο σωστός αλγόριθμος.

Σύμφωνα με πληροφορίες, τα αποτελέσματα των εξετάσεων δεν θα αργήσουν να εκδοθούν και τότε θα έχουμε και μια πιο ξεκάθαρη εικόνα, για το πώς τα πήγαν οι μαθητές.