​Αντιδράσεις προκαλεί η εφαρμογή της τράπεζας θεμάτων που φαίνεται πως έχει αγχώσει τους μαθητές της Α λυκείου .Η ομοσπονδία των εκπαιδευτικών ζητά να μην υπολογιστεί ο βαθμός προαγωγής των παιδιών στις πανελλήνιες ενώ ερωτηματικά προκύπτουν για την επιλογή των εκπαιδευτικών στις επιτροπές που ενέκριναν τα θέματα.

Η εφαρμογή της Τράπεζας θεμάτων απ’ όπου προκύπτουν τα μισά θέματα στα οποία διαγωνίζονται οι μαθητές της Α’ λυκείου, προκάλεσε ανασφάλεια και άγχος, ενώ μάλιστα τα θέματα που δημοσιοποιήθηκαν μόλις τρεις μέρες πριν την έναρξη των προαγωγικών εξετάσεων σε κάποια μαθήματα χαρακτηρίστηκαν δύσκολα.

Η ομοσπονδία των εκπαιδευτικών, επανέρχεται στην άποψη της πως ο θεσμός έπρεπε να εφαρμοστεί πιλοτικά και έχει διαπιστώσει πως εκατοντάδες θέματα που είχαν μπει αρχικά στην τράπεζα στον 2ο έλεγχο αποσυρθήκαν ως ακατάλληλα. Μάλιστα, επιμένει να μην μετρήσει ο βαθμός της Α λυκείου στις πανελλήνιες εξετάσεις και υποστηρίζει ότι με την αλλαγή του τρόπου προαγωγής, περίπου το 30% των μαθητών θα μείνουν μετεξεταστέοι.

Γονείς και μαθητές πιστεύουν πως το νέο σύστημα ενισχύει την παραπαιδεία.

Την ίδια ώρα στα μαθήματα των Αρχαίων ελληνικών και των μαθηματικών διαγωνίστηκαν σήμερα οι υποψήφιοι για την τριτοβάθμια εκπαίδευσης. Τα θέματα κρίθηκαν βατά και χωρίς παγίδες.