​Στα ανακριτικά γραφεία βρέθηκε το πρωί της Μεγάλης Τρίτης ο Γ. Καζατζόγλου, ο φερόμενος ως συνοδηγός του Γιώργου Ρουπακιά το βράδυ της δολοφονίας του Π. Φύσσα, το κινητό του οποίου είχε βρεθεί μέσα στο αυτοκίνητο του δράστη.

Ο κατηγορούμενος δεν απάντησε στις ερωτήσεις των ανακριτριών, υποστηρίζοντας ότι δεν βρισκόταν στο σημείο της δολοφονίας του Φύσσα. Τον ισχυρισμό αυτό έσπευσε να επιβεβαιώσει από χθες ο Ρουπακιάς, ο οποίος έδωσε τρίτη εκδοχή για τον συγκατηγορούμενό του, στην τρίτη του απολογία.

«Ο Καζατζόγλου δεν βρισκόταν στο σημείο της δολοφονίας. Τον συνάντησα λίγη ώρα πριν για να του δώσω φέιγ βολάν. Ξέχασε το κινητό του και έφυγε», είπε ο Ρουπακιάς, ο οποίος μετά από τις ασφυκτικές πιέσεις της ανακρίτριας εμφάνισε μια νέα, τρίτη εκδοχή για τις συνθήκες δολοφονίας του Παύλου Φύσσα.

Ο Ρουπακιάς υποστήριξε στην ανακρίτρια:

Ρουπακιάς: «Μου τηλεφώνησε στις 11:30 ο απόστρατος και μου είπε κατέβα στη τοπική».

Ανακρίτρια: «Γιατί πήγατε»;

Απάντηση: «Νόμιζα ότι είχαν βάλει βόμβα όπως στα γραφεία του Πειραιά την προηγούμενη βδομάδα ή πως ήταν μαζεμένοι αναρχικοί. Πήγα εκεί και μας είπαν πως έχει εγκλωβιστεί ένας ��ικό μας στο Κερατσίνι και να πάμε να τον απομπλέξουμε. Μόλις φτάσαμε έξω από την καφετέρια Κοράλι είδα τους αναρχικούς και ήταν μαζί και ο Φύσσας που με έβρισε.

Παρακάτω ο Φύσσας με άλλους τέσσερις - πέντε κινήθηκε απειλητικά προς το μέρος μου. Με το που τους είδα αρπάζω τον πτυσσόμενο σουγιά για εκφοβισμό, ανοίγω την πόρτα, κάνω ένα δυο βήματα, πέφτει πάνω μου ο Φύσσας και μου ρίχνει 4-5 μπουνιές και πάνω στην αυτοάμυνα τον χτύπησα».

Ανακρίτρια: «Αφού ήσασταν μόνος στο αυτοκίνητο και είδατε τέσσερις – πέντε να έρχονται γιατί δεν φύγατε»;

Απάντηση: «Είχα θολώσει. Θύμωσα γιατί μου έβρισε το σπίτι. Όπως είχα παρκάρει η πλευρά της πόρτας μου ήταν προς τον Φύσσα, ότι κι αν έκανα θα με προλάβαινε».

Σύμφωνα με τους συνηγόρους του μάλιστα ο Ρουπακιάς ζήτησε πολλές φορές συγνώμη από τους γονείς και την οικογένεια του Παύλου Φύσσα και εξέφρασε την ειλικρινή του μεταμέλεια γιατί κατέστρεψε δυο οικογένειες, του Παύλου και τη δική του.