Τα δικά του συμπεράσματα ανέφερε στο Star, το μέλος της Επιτροπής Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων, Ακριβός Τσολάκης, σχετικά με το θρίλερ που εκτυλίσσεται τα τελευταία 24ωρα με το boeing 777 των Μalaysia Airlines, το οποίο, όπως σας γράψαμε, χάθηκε από τα ραντάρ, ενώ πετούσε στα 35.000 πόδια, έχοντας 239 επιβαίνοντες.

«Όλα δείχνουν ότι πρόκειται για θέμα security, ασφαλείας δηλαδή. Χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι δεν έχω τις επιφυλάξεις μου. Θα μου πείτε πως ένα αεροπλάνο, ένας όγκος τεράστιος να χαθεί στον αέρα, από τη μία στιγμή στην άλλη. Αυτό είναι το μυστήριο και ίσως είναι το μεγαλύτερο μυστήριο μέχρι τώρα στην ιστ��ρία της αεροπλοΐας, διότι δεν χάνεται ένα αεροπλάνο στα καλά καθούμενα. Αυτό το οποίο εγώ με βεβαιότητα πιστοποιώ είναι ότι έγινε κάποια βίαιη ενέργεια, αστραπιαία ενέργεια, η οποία δεν επέτρεψε στο πλήρωμα να επικοινωνήσει με το έδαφος, να δώσει έστω και ένα σήμα κινδύνου» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Πρόκειται για έκρηξη στον αέρα ή αεροπειρατεία; Ο κ. Τσολάκης, μιλώντας στην εκπομπή LIVE U τόνισε ότι και τα δύο είναι πιθανά αλλά και ότι η έκρηξη μπορεί να είναι αποτέλεσμα αεροπειρατείας. «Εάν ένα αεροπλάνο διαλυθεί από έκρηξη μεγάλη, εξαρτάται βέβαια το μέγεθος της εκρήξεως, στο ύψος των 35.000 ποδιών, δεν είναι απαραίτητο τα κομμάτια που θα πετάνε στον ουρανό να είναι κάτω ακριβώς από το σημείο που έγινε η έκρηξη αυτή. Οι δυνατοί άνεμοι μπορούν να τα παρασύρουν σε διάφορες περιοχές. Και μπορεί ορισμένα κομμάτια από αυτά να βρεθούν πολύ μακριά από τον τόπο που ψάχνουν αυτή τη στιγμή» ανέφερε και πρόσθεσε:

"Όλα τα αεροπλάνα έχουν μία συσκευή που εκπέμπει έναν κώδικα τον οποίο λαμβάνουν οι controllers στους Πύργους Εναέριας Κυκλοφορίας και διαχωρίζουν το συγκεκριμένο αεροπλάνο από τα υπόλοιπα αεροπλάνα που πετούν στην περιοχή. Κάθε αεροπλάνο που πετάει σε μια περιοχή έχει και τον δικό του κώδικα. Τώρα, αυτό το πράγμα μπορεί να ��κινητοποιηθεί με την είσοδο ενός αεροπειρατή ή περισσοτέρων μέσα στο θάλαμο διακυβέρνησης. Το πρώτο πράγμα που θα κάνουν οι αεροπειρατές είναι να σβήσουν αυτό το διακόπτη. Από την άλλη πλευρά όμως υπάρχει και ένα άλλο σύστημα, το οποίο δεν πρέπει να ξεχνάμε. Όλα τα μεγάλα αεροπλάνα έχουν μία συσκευή εντοπισμού. Δηλαδή εάν ένα αεροπλάνο πέσει στη θάλασσα, σε ένα δάσος, κάπου, και δεν μπορούν να το βρουν υπάρχει μία συσκευή, η οποία επι σειρά ημερών εκπέμπει ένα σήμα, το οποίο καλύπτει αρκετή απόσταση και μπορεί να ληφθεί από τους σταθμούς εδάφους"

Ωστόσο στο συγκεκριμένο αεροπλάνο δεν λήφθηκε κανένα τέτοιο σήμα και σύμφωνα με τον κ. Τσολάκη αυτό είναι αρκετά περίεργο.

«Υπάρχει ακόμα ένα άλλο θέμα. Το θέμα των κηλίδων που βρεθήκαν στην επιφάνεια. Από ότι γνωρίζω γίνεται ανάλυση των πετρελαιοκηλίδων που βρέθηκαν να δουν αν και κατά πόσο συμφωνούν με την ποιότητα του καυσίμου που είχε το αεροπλάνο. Αλλά όπως καταλαβαίνεται δεν μπορούμε να πιστέψουμε ότι το πήραν εξωγήινοι το αεροπλάνο» κατέληξε.

Κάντε κλικ και δείτε τι ανέφερε ο κ. Τσολάκης στην εκπομπή LIVE U