​Νονούς για τους νέους σταθμούς του Μετρό ψάχνει η εταιρεία Σταθερές Συγκοινωνίες (ΣΤΑΣΥ), στοχεύοντας έτσι και στην διαφήμιση, προκειμένου να αυξήσει και τα έσοδά της.

Η ΣΤΑΣΥ προτρέπει όσους θέλουν να διαφημιστούν στο Μετρό να δώσουν ταυτόχρονα και το όνομά τους σε έναν από τους σταθμούς. Έτσι μια εταιρεία μπορεί να ντύσει στα χρώματά της έναν πολυσύχναστο σταθμό, όπως είναι ας πούμε το Μοναστηράκι και να του δώσει και το όνομά της.

Η επιλογή των… αναδόχων θα γίνει με ειδικούς διαγωνισμούς που θα ξεκινήσουν έως τα τέλη Μαρτίου και θα αφορούν το branding των σταθμών.

Οι υπεύθυνοι της ΣΤΑΣΥ πήραν την ιδέα από το μετρό του Μιλάνο, όπου η δημοτική αρχή σχεδιάζει την ανακαίνιση των σταθμών με την βοήθεια ιδιωτών χορηγών που θα δώσουν το όνομά τους στους σταθμούς.

Παράλληλα, η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ σχεδιάζει διαγωνισμούς και για επέκταση της διαφήμισης σε όλα τα οχήματα του Μετρό, του τραμ και του ηλεκτρικού.