​Από μικρό παιδί ο Χρήστος Γεωργακόπουλος πήγαινε και βοηθούσε στο κατάστημα ρούχων που έχουν οι γονείς του στο Μοναστηράκι. Το πλήρωμα του χρόνου πέρασε, ο Χρήστος ενηλικιώθηκε και πλέον η επιχείρηση περνάει στο όνομά του.

«Είναι δύσκολη η αγορά δε βρίσκεις εύκολα δουλειά. Αυτό με παρότρυνε να συνεχίσω τη δουλειά ων γονιών μου, ώστε να έχω κάτι κι’ γω να κάνω», δήλωσε.

Την ασφαλή οδό της οικογενειακής επιχείρησης προτιμούν αρκετοί νέοι. Εξαιτίας της κρίσης δεν επιχειρούν νέα ξεκινήματα. Ωστόσο η διατήρηση ενός οικογενειακού καταστήματος δεν είναι τόσο εύκολη όσο μπορεί να δείχνε.

«Θέλω να μεταφέρουμε την επιχείρηση στο όνομά μου και χρειάζονται περίπου πέντε χιλιάδες ευρώ», είπε ο Χρήστος.

Το φάντασμα της ανεργίας των νέων που αγγίζει το 60% μπορούν να το διώξουν τα κίνητρα για επιχειρηματικότητα, σύμφωνα με τη Εθνική Συνομοσπονδία Εμπορίου Ελλάδας.

«Αν το κράτος μου έδινε κάποια επιδότηση αντί να τα δώσω στο να κάνω αυτή τη μεταβίβαση θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω αυτά τα λεφτά για εμπόρευμα, να επεκτείνω την επιχείρηση», λέει ο Χρήστος.

Την ίδια ώρα η Ελλάδα κρατάει χαμηλά σκορ στη στήριξη της επιχειρηματικότητας Σύμφωνα με έκθεση του Ιδρύματος Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών.