Μπορεί να «πάτωσε» στο διαγώνισμα που τους έβαλαν στο σχολείο, αλλά στο χιούμορ και την ειλικρίνεια πήρε… άριστα!

test mathitis apantisi.JPG

Ο λόγος για ένα μαθητή, ο οποίος δεν είχε ιδέα από το μάθημα της Φυσικής. Όταν λοιπόν ο καθηγητής τους έβαλε τεστ με την ερώτηση πως βοηθά το άζωτο τους αρχαιολόγους προκειμένου να προσδιορίσουν τη χρονολογία ενός οστού, εκείνος έγραψε:

«Για να είμαι ειλικρινής μαζί σας, δεν διάβασα το θέμα ούτε έδωσα μεγάλη προσοχή στην τάξη χθες. Δεν με ενδιαφέρει το ζήτημα, δεν μου αρέσει καν η Φυσική. Μόλις άρχισα να ανταλλάσσω μηνύματα με ένα κορίτσι που ξέρω πως με θεωρεί χαριτωμένο, αλλά δεν ξέρω πως να ανοίξω συζήτηση μαζί της. Αναρωτιόμουν μήπως έχετε καμία ιδέα»!!!

Ο κα��ηγητής, ο οποίος δημοσίευσε το γραπτό στο Reddit, τον αντιμετώπισε επίσης με χιούμορ και του έγραψε:

«Εντυπωσίασέ την μιλώντας της για το πως το άζωτο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη χρονολόγηση αντικειμένων. Πιάνει πάντα σε εμένα».