​Αφιέρωμα στο… greek σουβλάκι κάνει η Wall Street Journal, η οποία σε άρθρο της αναφέρεται στα σουβλατζίδικα, που «ανθο��ν» μέσω κρίσης καταφέρνοντας να νικήσουν ακόμα και τα διεθνείς κολοσσούς. "Όταν τα πράγματα ζορίζουν, οι Έλληνες το ρίχνουν στο σουβλάκι", λέει ο αρθρογράφος.

Μάλιστα, το δημοσίευμα κάνει λόγο για καταναλωτικό… πατριωτισμό (!), «ο οποίος ήρθε λόγω της οικονομικής κρίσης, καθώς οι Έλληνες ανακαλύπτουν εκ νέου το αγαπημένο τους ελληνικό φαγητό και γυρνούν τις μύτες τους σε ξένο φαγητό όπως τα χάμπουργκερ και το σούσι».

Οι Έλληνες το έχουν γυρίσει στο «φαγητό της δυσφορίας», όπως το χαρακτηρίζει ο συντάκτης του άρθρου, επειδή είναι νόστιμο και φθηνό.

«Το σουβλάκι είναι πολύ φθηνό, κοστίζοντας γενικά 2 ευρώ ή λιγότερο. Αυτό που είναι ξεκάθαρο, είναι ότι γέροι και νέοι, πλούσιοι και φτωχοί Έλληνες τρελαίνονται για σουβλάκι αυτές τις ημέρες και παρά την οικονομική κρίση, καθώς συνεχίζουν να τρώνε έξω με τους φίλους τους. Σαν αποτέλεσμα, αρκετοί Έλληνες προσπαθούν να επενδύσουν στην ανάγκη των Ελλήνων να κοινωνικοποιούνται μέσω του φαγητού ακόμη και εάν δεν έχουν πολλά χρήματα…», αναφέρει.