Χιλιάδες μηνύματα στήριξης ή αιτήματα υιοθεσίας για τη Μαρία δέχονται οι κοινωνικοί λειτουργοί σε 24ωρη βάση.

Πολλοί είναι αυτοί που δεν αρκούνται σε ευχές και λόγια αγάπης. Προχωρούν ένα βήμα περισσότερο, εκδηλώνουν το ενδιαφέρον τους να κάνουν δικό τους το παιδί, αλλά με νόμιμες διαδικασίες.

Σε κάθε περίπτωση, ένα προς ένα τα τηλεφωνήματα που δέχεται όλο το 24ωρο, σε καθημερινή βάση, το τηλεφωνικό κέντρο του Χαμόγελου σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα, αλλά και τα μηνύματα στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του καταγράφονται και φιλτράρονται - αποκωδικοποιούνται. Οσα από αυτά κρίνονται πιο σοβαρά προωθούνται αμέσως στην Αστυνομία.

Ενώ όταν οι άνθρωποι του Χαμόγελου ανέβασαν - κατόπιν εισαγγελικής αδείας - και την αφίσα με τη φωτογραφία του παιδιού, χαμογελαστού μετά την πρώτη φροντίδα του στο νοσοκομείο, είδαν και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να παίρνουν «φωτιά».