Τελικά τι θα γίνει με τον ΟΣΕ κλείνει ή όχι; Αυτό το ερώτημα απασχολεί τις τελευταίες ώρες τους εργαζόμενους του οργανισμού που παρακολουθούν τις εξελίξεις και δείχνουν έτοιμοι να αντιδράσουν σε αυτό το ενδεχό��ενο.

Ο ΟΣΕ είναι μια ξεχωριστή εταιρεία που έχει αναλάβει τις υποδομές και την διαχείριση της κυκλοφορίας .Θυγατρική της είναι η ΕΡΓΟΣΕ που κατασκευάζει έργα με συγχρηματοδότηση από την Ευρώπη.

Υπάρχουν άλλες δυο που είναι σε διαδικασία πώλησης: Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ που μεταφέρει επιβάτες και εμπορεύματα και η ΕΕΣΤΥ, η τεχνική βάση που συντηρεί τροχαίο υλικό δηλαδή τις αμαξοστοιχίες.


Ο ΟΣΕ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΞΥΓΙΑΝΣΗ

Σύμφωνα με τα τελευταία οικονομικά στοιχεία ο ΟΣΕ είχε προσωπικό το 2009, 4.630 άτομα και έλλειμμα 282.126.766 ευρώ . Μετά το πρόγραμμα εξυγίανσης εμφανίζεται το 2013 το προσωπικό να έχει μειωθεί σε 1.690 άτομα και να παρουσιάζει πλεόνασμα 30.772.634 ευρώ με κρατική επιχορήγηση 40.750.000 ευρώ.

Ο ΕΡΓΟΣΕ μείωσε το προσωπικό του από το 2009 που ήταν 390 άτομα το 2013 σε περίπου 190 άτομα εμφανίζοντας ένα σχετικό πλεόνασμα 300.000 ευρώ.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΞΥΓΙΑΝΣΗ

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ που έχει μπει στην διαδικασία πώλησης με την τεχνική βάση ήταν μια εταιρεία που πλήρωνε το 2009 για τα 1.714 άτομα προσωπικού της 116.426.238 ευρώ και έκανε 341 δρομολόγια ημερησίως. Το 2012 μείωσε το προσωπικό της στα 865 άτομα, την μισθοδοσία την κατέβασε στα 36.536.173 ευρώ και τα ημερησία δρομολόγια έγιναν 304.