Ό, τι μπορούν κάνουν οι αξιωματικοί του τμήματος Τροχαίας Κηφισιάς ώστε να δώσουν απαντήσεις στους γονείς των 16χρονων άτυχων κοριτσιών για το τραγικό τροχαίο που σημειώθηκε τα ξημερώματα του Σαββάτου στον ��γιο Στέφανο και συγκλόνισε όλο το Πανελλήνιο.

«Είναι ηθική υποχρέωση για εμάς» ανέφεραν χαρακτηριστικά.

Τις επόμενες μέρες θα έχουν στα χέρια τους τις ιατροδικαστικές εξετάσεις ενώ έχουν διοριστεί πραγματογνώμονες ώστε να διερευνηθούν όλες οι αιτίες κάτω από τις οποίες έγινε το τραγικό δυστύχημα.

Δυστυχώς την ώρα εκείνη δεν υπήρχε κανένας αυτόπτης μάρτυρας και έτσι οι αστυνομικοί δεν έχουν στα χέρια τους καμία μαρτυρία η οποία θα μπορούσε να τους βοηθήσει. Έτσι, μόνοι τους πρέπει να δέσουν όλα εκείνα τα στοιχεία για να διαπιστώσουν τι ακριβώς συνέβη και η άτυχη μητέρα έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου με αποτέλεσμα και οι πέντε επιβαίνοντες – τα τέσσερα 16χρονα κορίτσια και η ίδια - να βρουν τραγικό θάνατο.

Όπως σας γράψαμε και νωρίτερα από το star.gr, σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία της ιατροδικαστικής έρευνας η 41χρονη οδηγός δεν είχε ίχνη αλκοόλ στο αίμα της, ούτε φαίνεται να αντιμετώπισε κάποιο πρόβλημα υγείας που ίσως θα μπορούσε να εξηγεί την ξαφνική αλλαγή της πορείας του ΙΧ.

Ο ειδικός πραγματογνώμονας τροχαίων ατυχημάτων κ. Παναγιώτης Μαδιάς επισήμανε στο Βήμα πως «μία από τις βασικές εκδοχές που εξετάζονται είναι η εκτροπή να οφείλεται σε απότομη κίνηση της 41χρονης οδηγού που θέλησε ίσως να μιλήσει σε κάποια από τα νεαρά κορίτσια που κάθονταν στο πίσω κάθισμα. Κι αυτή η κίνηση προς τα δεξιά του σώματος της για να δει πίσω να παρέσυρε και τα χέρια της που κρ��τούσαν σφικτά το τιμόνι προς την ίδια κατεύθυνση. Υπάρχει ακόμη κι η περίπτωση η άτυχη οδηγός να είδε κάποιο ζώο στο οδόστρωμα και να άλλαξε απότομα πορεία. Υπάρχει βεβαίως και το ενδεχόμενο να αποσπάσθηκε η προσοχή της λόγω κλήσης σε κινητό τηλέφωνο, κάτι το οποίο ωστόσο μπορεί να διαπιστωθεί από την ανάλυση κλήσεων ή από μαρτυρίες συγγενών».

Αντιθέτως μελετητές των τροχαίων ατυχημάτων σημειώνουν ότι «είναι εξαιρετικά μικρότερες οι πιθανότητες να αισθάνθηκε αδιαθεσία η οδηγός γιατί αν υπήρχε κάτι τέτοιο η αλλαγή πορείας τ��υ οχήματος δεν θα ήταν τόσο απότομη κι η αντίδραση της σταδιακή μέχρι την ακινητοποίηση του οχήματος. Ακόμη εξαιρετικά μικρότερες είναι οι πιθανότητες να υπήρξε βλάβη στο ΙΧ αφού και σε αυτήν την περίπτωση δεν θα υπήρχε τέτοιου είδους εκτροπή».