Ένα υδρορομποτ κατασκεύασαν μαθητές της Α’ λυκείου του σχολείου Μυτιλήνης στα πλαίσια σχολικού μαθήματος και είναι υπερήφανοι για την δουλειά τους.

Το υδρορομποτ με τη χρήση κατάλληλων αισθητήρων έχει σαν αποστολή τη συλλογή στοιχείων του θαλάσσιου ‘η υδάτινου περιβάλλοντος στο οποίο κινείται.

«Ήταν αρκετά δύσκολο, ειδικά η συναρμολόγηση του τηλεχειριστηρίου. Πρώτη φορά έκανα εγώ προσωπικά κάτι τέτοιο και μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση.» δήλωσε στο Star ένας μαθητής.

Οι μαθητές εκτός από την εμπειρία και την ικανοποίηση της δημιουργίας κέρδισαν και επιπλέον γνώσεις.

«Μου κίνησε την περιέργεια να ασχοληθώ με την φυσική και με βοήθ��σε πολύ η πρακτική εφαρμογή στο μάθημά μου».

Το υδρορομποτ διαθέτει αισθητήρες φωτεινότητας , πίεσης και θερμοκρασίας και κινείται με τηλεχειριστήριο .

Οι μαθητές της Μυτιλήνης απέδειξαν ότι αν υπάρχει όρεξη και διάθεση η εκπαιδευτική διαδικασία είναι ιδιαίτερα παραγωγική.