Μεγάλη απάτη γερμανικής εταιρείας εις βάρος της χώρας μας, στην οποία δυστυχώς έχει «βάλει» και το ελληνικό κράτος το χεράκι του, σοκάρει.

Συγκεκριμένα ξένες εταιρείες εκμεταλλευόμενες την απουσία εθνικής στρατηγικής μάρκετινγκ στα ελληνικά προϊόντα, σκαρφίζονται brands για λευκά τυριά που θυμίζουν Ελλάδα και τα πουλούν ακριβότερα από την ελληνική φέτα.
Μάλιστα στις αγορές της Κεντρικής και Βόρειας Ευρώπης κάνουν πάταγο!!!

��τσι για παράδειγμα η γερμανική εταιρεία λευκού τυριού “Sirtakis”, με έδρα την Στουτγκάρδη, έχει μια ιστοσελίδα γεμάτη φωτογραφίες ελληνικών νησιών και φαγητών θέλοντας να ταξιδέψει τους επισκέπτες στην χώρα της φέτας.

Ξεγελά λοιπόν τον κόσμο και πουλά τα δικά της τυριά δίνοντας την ψευδαίσθηση ότι πρόκειται για την ελληνική φέτα. Εξάλλου δεν είναι καθόλου τυχαίο το όνομα “Sirtakis”.

“Δεν υπάρχει εθνική στρατηγική μάρκετινγκ των ελληνικών προϊόντων ΠΟΠ στην Ελλάδα”, δηλώνει ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Εισαγωγέων Τροφίμων και Ποτών Εξωτερικού (ΣΕΛΕΤΡΟΠΕ) Απόστολος Καρβέλας. “Δυστυχώς η χώρα μας δεν έδωσε ούτε και σημείο αναφοράς γεωγραφικής ένδειξης των προϊόντων ΠΟΠ στην Ελλάδα, έτσι ώστε οι καταναλωτές – τουρίστες να γνωρίζουν ακριβώς τι τρώνε και από που”.

Την υστέρηση όσον αφορά την προώθηση των ελληνικών πιστοποιημένων προϊόντων επισημαίνει και ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Κτηνοτρόφων Παναγιώτης Πεβερέτος. “Οι ξένες εταιρείες επικαλούνται την Ελλάδα για να πάει ο νους του κόσμου στη φέτα”, λέει.