Ήταν η «βασίλισσα του εγκλήματος» που τα μυθιστορήματα μυστηρίου της τελείωναν με μία «μεγάλη αποκάλυψη». Σύμφωνα με την αλληλογραφία της Αγκάθα Κρίστι με το θεατρικό παραγωγό που ανέβαζε τα έργα της και αποκαλύφθηκε πρόσφατα, καθώς δημοπρατείται στο τέλος του μήνα, αποκαλύπτεται μία διαφορετική πλευρά της σπουδαίας συγγραφέως, όπου παρά την αναγνώρισή της ήταν εξαιρετικά αγχώδης.

Όπως φαίνεται από τα γράμματα, οι θεατρικοί παραγωγοί και σκηνοθέτες των έργων της θεωρούσαν πως το τέλος των μυθιστορημάτων της ήταν αργό και κουραστικό, παρά το γεγονός ότι η Αγκάθα Κρίστι ήταν πρωτοπόρος του είδους.

Ένα γράμμα που εστάλη το 1961 από τον παραγωγό της Κρίστι, Πίτερ Σάουντερς, στο σκηνοθέτη, Χιούμπερτ Γκρεγκ, αναφερόταν στο έργο της «The Patient», υποστηρίζοντας πως οι τελευταίες σκηνές είχαν εξαιρετικά παρατεταμένη διάρκεια και μάλιστα υποστήριζε πως το σενάριο θα πρέπει να αλλάξει.

«Ο Ντόναλντ Γουόκερ θεωρεί ότι το τέλος είναι πολύ αργό και ότι χρειάζεται αλλαγή. Σου στέλνω επίσης για να διασκεδάσεις τη δική του πρόταση για το πώς πρέπει να τελειώσει. Φαντάζεσαι το πρόσωπο της Αγκάθα;», αναφέρει.