Τα δύο πρόσωπα ενός ζωντανού θρύλου. Το σύγχρονο της Συλβί και το κλασικό της Γκιλέμ.

Πρόγραμμα παραστάσεων:

• 19 – 23 Δεκεμβρίου, 7 παραστάσεις
SACRED MONSTERS
(Sylvie Guillem – Akram Khan – Ζωντανή Ορχήστρα)
◊◊◊

• 25 – 30 Δεκεμβρίου, βραδινές παραστάσεις
ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΑΝΔΟΣ
(Sylvie Gullem – Massimo Murru-Oliver Chanut-Tokyo Ballet)
ETUDES
(Haruka NARA, Naoki Takagishi, Tokyo Ballet)
◊◊◊

• 25-30 Δεκεμβρίου, απογευματινές-παιδικές παραστάσεις
H ΩΡΑΙΑ ΚΟΙΜΩΜΕΝΗ
(Mizuka UENO, Dan Tsukamoto Tokyo Ballet, )
◊◊◊

ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ:

Ταμεία Μεγάρου Μουσικής, Public και στην Ομήρου 8
Αγορά μέσω internet στο: www.megaron.gr
Τηλεφωνικές κρατήσεις: 210 7282333 – Πληροφορίες: 210 7258510

ΟΙ ΔΥΟ ΟΨΕΙΣ ΤΗΣ ΣΥΛΒΙ ΓΚΙΛΕΜ

Το μεγαλύτερο come back στην ιστορία του κλασικού μπαλέτου είναι γεγονός. Η κορυφαία εν ζωή χορεύτρια του κόσμου, η πρίμα μπαλαρίνα της Όπερας του Παρισιού και της Κόβεν Γκάρντεν, η μούσα των μεγάλων δημιουργών, , όπως ο Μωρίς Μπεζάρ, ο Κένεθ Μακ Μίλαν, ο Γουίλιαμ Φορσάιθ, ο Άκραμ Καν κ.α., η super star με την έντονη προσωπικότητα, το αστείρευτο ταλέντο, την ερμηνευτική δεινότητα και την απίστευτη ευλυγισία και ταχύτητα που άλλαξε οριστικά και αμετάκλητα τα πρότυπα και τους κώδικες του χορού, επιτέλους επιστρέφει.

Η Συλβί Γκιλέμ, η Μεγάλη Ντίβα φορά ξανά τις πουέντ της, κάνοντας πράξη την πολυαναμενόμενη επιστροφή της στο είδος που την ανέδειξε, το κλασικό ρεπερτόριο. Χορεύοντας στο «Μαργαρίτα και Αρμάνδος» και σπάζοντας ένα ταμπού, απέναντι σ’ ένα έργο «απαγορευμένο» εφ’ όσον κάποτε χορογραφήθηκε αποκλειστικά για τον μέντορά της τον Ρούντολφ Νουρέγιεφ και την Μαργκό Φοντεϊν. Μαζί της τα διάσημα Μπαλέτα του Τόκυο με τους 95 υψηλότατης τεχνικής χορευτές τους, αλλά και έχοντας ως special guest μια πλειάδα από super star, όπως ο πιανίστας Ντέηβιντ Καμπάσι, ο φημισμένος χορευτής Ολιβιέ Σανού και βέβαια ο πρώτος χορευτής (Etoile) της Σκάλας του Μιλάνου, Μάσιμο Μούρου.

Παράλληλα, ως βασική αυτουργός του σύγχρονου χορού η Συλβί Γκιλέμ, παρέα με τον περίφημο Άκραμ Καν, θα μας χαρίσει ξανά την εκρηκτική της ερμηνεία, στο αριστουργηματικό «Sacred Monsters». Το έργο που ύμνησε η διεθνής κριτική και λάτρεψαν οι θεατές. Την παράσταση που δικαίως χαρακτηρίστηκε πως για τα δεδομένα της μοντέρνας κινησιολογικής φόρμας, αποτελεί «ότι καλύτερο είδε ποτέ το κοινό».