Μεγάλες αλλαγές στον χάρτη της αγοράς της μπύρας φέρνει η μετάβαση του 100% της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας στον όμιλο Carlsberg.

Η δανέζικη και η ελληνική εταιρεία είχαν έρθει σε μια πρώτη συμφωνία το 2014 όταν η Carlsberg είχε αποκτήσει το 51% της «νέας» Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, η οποία δημιουργήθηκε τότε με τη συγχώνευση της Μύθος Ζυθοποιία και της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας.

Πλέον, απέκτησε και το υπόλοιπο 49% και της ανήκει εξ ολοκλήρου η εταιρεία που λειτουργεί δύο ζυθοποιεία σε Ριτσώνα και Σίνδο.

«Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία είναι μια ιστορική ελληνική εταιρεία και ένας πολύ ισχυρός παίκτης στην ελληνική αγορά. Είναι ως εκ τούτου ένα θετικό και λογικό επόμενο βήμα αυτό που ανακοινώνουμε σήμερα, ενισχύοντας την παρουσία μας στη Νότια Ευρώπη» δήλωσε σχετικά ο διευθύνων σύμβουλος της Carlsberg, Cees't Hart.

«Η εξαγορά του 100% της εταιρείας, αποτελεί μέρος της αρχικής συμφωνίας. Διατηρούμε την εμπιστοσύνη μας στην Ελλάδα και στο επιχειρείν στη χώρα. Στόχος μας είναι η περαιτέρω ανάπτυξη του ισχυρού ελληνικού προϊοντικού χαρτοφυλακίου μας, το οποίο περιλαμβάνει αυτή τη στιγμή 10 τοπικώς παραγόμενα προϊόντα, ενώ θα συνεχίσουμε να συνεισφέρουμε στην εξέλιξη της εγχώριας αγοράς μπίρας, στην περαιτέρω διείσδυση στις αγορές του εξωτερικού και στην προσφορά εναλλακτικών επιλογών στους καταναλωτές» τόνισε από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, Ντέγιαν Μπέκο.

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχει τη δυνατότητα να παράγει πάνω από 200 εκατομμύρια λίτρα ετησίως στις εγκαταστάσεις της, απασχολεί περίπου 450 εργαζόμενους στην Ελλάδα και διαθέτει ευρύ δίκτυο πωλήσεων σε 90.000 διαφορετικά σημεία.

Στα σήματα της εταιρείας που παράγονται στην Ελλάδα συμπεριλαμβάνονται η Mythos, η ΦΙΞ, η Kaiser, η Henninger αλλά και η Tuborg Soda, ενώ εμπορεύεται και τα σήματα Carlsberg, Corona, Guiness και Somersby.

 

Tags: