Νέο κεφάλαιο ξεκινά για το δίκτυο του Σκλαβενίτη.

Ο κολοσσός του λιανικού εμπορίου, που μετρά πάνω από 20.000 εργαζόμενους σε περισσότερα από 500 καταστήματα σε όλην την Ελλάδα, βρίσκεται σε φάση αλλαγών στον απόηχο της απορρόφησης του δικτύου της Μαρινόπουλος.

Η εταιρεία, που δημιουργήθηκε το 1954 από τα αδέλφια Σκλαβενίτη και τον Μιλτιάδη Παπαδόπουλο στο Περιστέρι, ετοιμάζεται για πρώτη φορά να μπει στη μάχη της διαφήμισης και της online εποχής. 

Ήδη, η ιστοσελίδα είναι σε φάση κατασκευής ενώ, όπως αποκάλυψαν στο star.gr πηγές από την εταιρεία, ο κύβος ερρίφθη και για το τύπωμα φυλλαδίων για την αλυσίδα που μέχρι σήμερα δεν έχει διαφημιστεί ποτέ ούτε έχει προωθήσει τις προσφορές της.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, δεν πρόκειται για συνολική αλλαγή στρατηγικού πλάνου και τα (όποια) διαφημιστικά σχέδια δε θα αφορούν όλη την αλυσίδα. Οι προωθητικές ενέργειες θα αφορούν μόνο καταστήματα της επαρχίας, δηλαδή του πρώην δικτύου της Μαρινόπουλος, και θα είναι στοχευμένες, δηλαδή θα γίνουν σε συγκεκριμένες περιοχές Ελλάδας (πχ. στην Κρήτη ή στη Βόρεια Ελλάδα).

Ο στόχος είναι διττός: αφενός, όπως εξηγούν από την εταιρεία, να εδραιωθεί στο καταναλωτικό κοινό η παρουσία του Σκλαβενίτη στην περιφέρεια (στην οποία δεν δραστηριοποιούταν μέχρι την ενσωμάτωση του δικτύου της Μαρινόπουλος) και αφετέρου να επιστρέψουν στο δίκτυο οι καταναλωτές της Μαρινόπουλος.

Πάντως, επί του παρόντος δεν φαίνεται να υπάρχουν σκέψεις για διαφήμιση σε έντυπα και διαδικτυακά μέσα ή στην τηλεόραση.

Συγχωνεύονται η παλιά εταιρεία και το νέο δίκτυο

Την ίδια ώρα, εις... σάρκαν μίαν θα ενωθούν από 1/1/2018 το παλαιό και το νέο δίκτυο του Σκλαβενίτη.

Οι «Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης», στην οποία μεταβιβάστηκε το δίκτυο της «Μαρινόπουλος», θα συγχωνευθεί με την «Ι. & Σ. Σκλαβενίτης» (τη μητρική εταιρεία) από τις αρχές του νέου έτους, υπό το ΑΦΜ της πρώτης.

Άνθρωποι της αγοράς κάνουν λόγο για αναμενόμενη απόφαση, προκειμένου να γίνει εξορθολογισμός του τρόπου λειτουργίας αλλά και τροφοδοσίας του ομίλου και να γίνει πιο εύκολη και αποτελεσματική η διαχείριση του δικτύου.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες του star.gr, αυτό δεν έχει να κάνει ούτε με ενδεχόμενο «κόψιμο» καταστημάτων, ούτε με ενδεχόμενες περικοπές μισθών ή απολύσεις. Άλλωστε, η εταιρεία μόλις πρόσφατα είχε προχωρήσει σε αυξήσεις στους χαμηλόμισθους του ομίλου, ενώ είχε δώσει και διευκρινήσεις για την «είδηση» περί περικοπών έως 40% σε εκατοντάδες στελέχη του νέου δικτύου, τονίζοντας πως πρόκειται για μικρότερες περικοπές και πολύ μικρότερο αριθμό στελεχών (περίπου 15), τα οποία μάλιστα είναι σχεδόν χωρίς αντικείμενο, αφού οι αρμοδιότητές τους καλύπτονται από εργαζόμενους της Σκλαβενίτης.

 

Του Πέτρου Κατσαβριά

pkatsavrias@star.gr

 

Tags: