Οδηγούμε το Mitsubishi ASX 1,6

Ανανεωμένο, αξιόπιστο και οικονομικό

Οδηγούμε το  Mitsubishi  ASX 1,6

To ήδη πετυχημένο ASX  της Mitsubishi  δέχθηκε  μια «βαθιά»  ανανέωση η οποία αν μη τι άλλο θα βοηθήσει να κρατηθεί ψηλά σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Χωρίς extreme στυλιστικά στοιχεία αποτελεί για τον ιδιοκτήτη του έναν απροβλημάτιστο σύντροφο , ιδιαίτερα οικονομικό και αξιόπιστο στο πέρασμα των ετών , γεγονός που αποδεικνύεται και από τις πωλήσεις  οι οποίες ξεπέρασαν τις  900.000 μονάδες από το 2010. Η σημερινή έκδοση είναι η καλύτερη που έχει βγει και εγγυάται  πολλές χιλιάδες απροβλημάτιστα  χιλιόμετρα. Ιδιαίτερη εντύπωση μας έκανε εκτός από την απόδοση και η η οικονομία του βενζινοκινητήρα των 1,6 λίτρων

Ας ξεκινήσουμε όμως από τη νέα εμφάνιση η οποία χωρίς να προκαλεί ,κινείται στις επιταγές της εποχής .Οι αισθητικές αλλαγές εντοπίζονται κυρίως μπροστά με την εντυπωσιακή μάσκα ι τα νικελένια  φιλέτα που «προστατεύουν « το σήμα των τριών διαμαντιών της μάρκας , ενώνονται οπτικά με τους προβολείς και τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα.

Η νέα ταυτότητα ακούει στο όνομα Dynamic Shield και πρόκειται να την δούμε σε όλα τα νέα μοντέλα της μάρκας.  Επιπλέον τα όμορφα φωτιστικά σώματα διαθέτουν τεχνολογία led στην έκδοση Invite+. Όμως  οι αλλαγές δεν είναι μόνο αισθητικές αλλά και ουσίας καθώς υπάρχει καλύτερη ηχομόνωση σε ποσοστό 10% .

Εσωτερικά από την πρώτη στιγμή εντοπίζεις  την προσεγμένη ποιότητα με πινελιές πολυτέλειας όπως είναι η κεντρική κονσόλα σε piano black. Ανάμεσα στα όμορφα όργανα υπάρχει TFT . Στα hi tech στοιχεία ανήκει η έγχρωμη hi tech οθόνη αφής 6,5 ιντσών με το προηγμένο  σύστημα multimedia που διαθέτει σύστημα Bluetooth  ,συνδεσιμότητα με το έξυπνο κινητό σας τηλέφωνο και εύκολο στην χρήση σύστημα πλοήγησης.

 Ο εξοπλισμός δεν θα σας αφήσει παραπονεμένους το αντίθετο μάλιστα καθώς διαθέτει μεταξύ άλλων επτά αερόσακους, Active Stability Control (ASC), Traction Control (TCL). Hill Start Assist. Αν θέλετε κάτι παραπάνω μπορείτε να πάρετε την έκδοση Invite+ που διαθέτει επιπλέον των φώτων led κάμερα οπισθοπορείας και χειριστήρια στο δερμάτινο τιμόνι.

Οι χώροι για τους πέντε επιβάτες είναι άνετοι ενώ για τις αποσκευές σας υπάρχουν διαθέσιμα 406 λίτρα   που διπλασιάζονται με την πλήρη αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων (διαίρεση και 60:40).Σηματικό για την φόρτωση είναι το μεγάλο άνοιγμα της πίσω πόρτας ενώ εργονομικά σημαντικό ρόλο παίζει και το διπλό πάτωμα.

Όμως τα πολύ καλά νέα έρχονται από την «καρδιά’ Mitsubishi ASX  1,6  τον εξαιρετικό ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης ο οποίος  έγινε ελαφρύτερος κατά 88 κιλά και μας έκανε να αναρωτιόμαστε μήπως έχει χαλάσει  ο …δείκτης βενζίνης. Ο τελευταίος έμοιαζε να έχει .… κολλήσει στην αρχή  αν και είχαμε διανύσει  πολλά χιλιόμετρα κα αυτό λόγω της οικονομίας καυσίμου.. Το μοτέρ αυτό είναι κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο και παρά το γεγονός ότι πάει κόντρα στις επιταγές της εποχής  που θέλει τα τούρμπο κάθε άλλο παρά μας απογοήτευσε με την απόδοση του.

Με διπλούς εκκεντροφόρους και 16 βαλβίδες αποδίδει 117 ολοζώντανα  άλογα στις 6000 σ.α.λ.  με την ροπή των 154 Nm να εμφανίζεται στις 4000 σ.α.λ.. Οι στροφές ανέβαιναν με ευκολία μέχρι τα κόκκινα  χωρίς «αγκομαχητά» με την βοήθεια του μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων με τις 5 σχέσεις . Πριν σας πούμε για τα νούμερα θα σας ικανοποιήσει αυτό που επισημάναμε για την οικονομία καθώς ακόμη και με βαρύ το δεξί πόδι η μέση κατανάλωση δεν ξεπέρασε τα 7,5  λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

Αν  μάλιστα είστε αμυντικοί στην οδήγηση με ελαφρύ πόδι η μέση κατανάλωση παρά το μέγεθος , το βάρος των 1.260 κιλών, μπορεί να κατέβει και στα 6 λίτρα. Βέβαια στις τιμές  κατανάλωσης βοηθά και ο αεροδυναμικός συντελεστής Cd 0,32 αλλά και το  σύστημα ανάκτησης φόρτισης. Όσο για τις επιδόσεις η τελική ταχύτητα είναι στα  185 χλμ./ώρα ενώ τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε  10,1 δευτερόλεπτα.

Το Mitsubishi ASX  έχει την κίνηση στους μπροστινούς τροχούς αλλά το αυξημένο ύψος  σας βοηθά να κινηθείτε με άνεση και ταχύτητα  σε χωματόδρομους με σχετικές  ανωμαλίες και χωρίς ενοχλητικούς θορύβους να περνούν στο εσωτερικό.  Η ρύθμιση των αναρτήσεων με τα γόνατα McPherson  μπροστά και τους πολλαπλούς συνδέσμους πίσω δεν αφήνουν το αμάξωμα να παίρνει ανησυχητικές κλίσεις  στις στροφές επιτρέποντας σου να κινείσαι με υψηλές ταχύτητες και πολύ καλά περιθώρια πρόσφυσης. Τα φρένα ακολουθούν την πολύ καλή εικόνα του αυτοκινήτου.

Για να αποκτήσετε την  βασική έκδοση χρειάζεστε 17.120 ευρώ, Η πιο πλούσια Invite Plus κοστίζει 19.740 ευρώ. Το  τελικό κέρδος είναι ακόμη μεγαλύτερο αν σκεφτείτε ότι  τα  σέρβις γίνονται στα  20.000 χιλιόμετρα.

Βαγγέλης Γκούμας

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top