To Hyundai i30N  καλύπτει και με το παραπάνω τις ανάγκες του ¨ανήσυχου¨οδηγού που επιζητά επιδόσεις.  Ο δίλιτρος τουρμπάτος  T-GDI κινητήρας του i30N  αποδίδει  275 ίππους και 353 Nm ροπής  με τη κίνηση να  μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς.  Η τελική των 250 χλμ./ώρα περιορίζεται ηλεκτρονικά  και  η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα καλύπτεται σε 6.1 δευτερόλεπτα. Όλα αυτά με το 6άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.O κινητήρας του  Hyundai i30N θα συνεργάζεται και με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 8 σχέσεις το οποίο θα διακρίνεται για τις γρήγορες και άμεσες αλλαγές .Η εξέλιξη του γίνεται από το  τμήμα επιδόσεων N Performance και σύμφωνα με πληροφορίες θα είναι έτοιμο στις αρχές του 2019.

Βαγγέλης Γκούμας

Tags: