Τον πρώτο μήνα του έτους, η μάρκα πούλησε 38.900 αυτοκίνητα, 20,4% περισσότερα από το 2017 (32.300) και πέτυχε το υψηλότερο αποτέλεσμα πωλήσεων Ιανουαρίου. Το νέο SEAT Arona έδωσε ώθηση στα αποτελέσματα των πωλήσεων της SEAT, όπου μόνο τον Ιανουάριο, η μάρκα πούλησε 4.600 μονάδες από το νέο crossover, το οποίο βρίσκεται ακόμα στην φάση λανσαρίσματος.

Με αυτά τα στοιχεία, η SEAT ξεκινάει το έκτο συνεχόμενο έτος αύξησης πωλήσεων της, μετά από το κλείσιμο του προηγούμενου έτους με αύξηση 14,6% και την άνοδο της τάξεως του 45,9% μεταξύ 2012 και 2017.

Εξίσου εντυπωσιακή ήταν η βελτίωση του αποτελέσματος της μάρκας και στην Ελλάδα  τον πρώτο μήνα του 2018. Με 222 συνολικές ταξινομήσεις και καταγράφοντας μερίδιο αγοράς 2.5%, η SEAT ουσιαστικά τετραπλασίασε τα μεγέθη της σε σχέση με τις 51 ταξινομήσεις του Ιανουαρίου 2017. Στις λιανικές ταξινομήσεις η αντίστοιχη αύξηση έφτασε το 204%, αφού με 134 ταξινομήσεις (44 τον Ιανουάριο 2017) η Ισπανική μάρκα κατέγραψε μερίδιο λιανικής 2.6%. Σίγουρα ένα ελπιδοφόρο ξεκίνημα για την νέα χρονιά που μόλις ξεκίνησε.

Βαγγέλης Γκούμας         

Tags: