Για τέταρτη συνεχή χρονιά η Mercedes-Benz κατακτά την πρώτη θέση στην κατηγορία των premium αυτοκινήτων στη χώρα μας, σημειώνοντας μερίδιο αγοράς της τάξεως του 4,5% και 3.920 ταξινομήσεις επιβατηγών οχημάτων! Ταυτόχρονα σημειώνει αύξηση 20% και στις ταξινομήσεις ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων έναντι του 2016 και κατατάσσεται πρώτη στις πωλήσεις ελαφρών επαγγελματικών στην κατηγορία των μεσαίων και μεγάλων vans (Vito & Sprinter) για 5η συνεχόμενη χρονιά. Συγκεκριμένα ταξινομήθηκαν 3.920 επιβατηγά οχήματα, 259 ελαφρά επαγγελματικά οχήματα, 139 βαρέα επαγγελματικά οχήματα (φορτηγά) και 16 λεωφορεία Μercedes-Benz & Setra (πηγή: ΣΕΑΑ).

Τόσο στα φορτηγά όσο και στα λεωφορεία, η Mercedes-Benz Ελλάς κατετάγη επίσης 1η στις πωλήσεις! Ειδικά στα λεωφορεία, το μερίδιο αγοράς ξεπερνά το 32% (32,6%).Ικανοποιητική ήταν και η πορεία των smart, με 616 ταξινομήσεις το 2017. Η εμπορική επιτυχία της μάρκας είναι τέτοια, ώστε μόνο η εμπορική αξία του σήματος της Mercedes-Benz να ανέβει σε μόλις ένα χρόνο κατά 10% έναντι του 2016: πλέον υπολογίζεται στα $47,8 δισεκατομμύρια! (πηγή: www.interbrand.com). Όσον αφορά στις πωλήσεις, παρέδωσε παγκοσμίως στους πελάτες της περισσότερα αυτοκίνητα από ποτέ. Η μάρκα της Στουτγάρδης με σήμα το «αστέρι» πούλησε συνολικά 2.289.344 οχήματα (+9,9%) σημειώνοντας για 7η συνεχόμενη χρονιά νέο ρεκόρ έναντι της προηγούμενης! Αυτό σημαίνει, ότι η Mercedes-Benz παρέμεινε η πλέον ταχέως αναπτυσσόμενη μάρκα σε σχέση με τους κύριους Γερμανούς ανταγωνιστές της παγκοσμίως.

Ο κος Ι. Καλλίγερος, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Mercedes-Benz Ελλάςμεταξύ άλλων δήλωσε : «Το να καταφέρει μία εταιρεία να τερματίσει πρώτη σε πωλήσεις κάποια στιγμή, μπορεί να θεωρηθεί συγκυριακό γεγονός. Ωστόσο, το να διατηρείται στην πρώτη θέση ανάμεσα στους ανταγωνιστές της για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά εν μέσω ενός γενικότερα δυσχερούς επιχειρηματικού και οικονομικού περιβάλλοντος, σημαίνει ότι αποτελεί την αδιαμφισβήτητη επιλογή τόσο στην καρδιά όσο και στο μυαλό του Έλληνα καταναλωτή που αναζητά ασφάλεια, ποιότητα, αξιοπιστία, διαχρονικότητα και σχέση τιμής-αξίας. Έχουμε τη χαρά να ανταμειβόμαστε για ακόμη μία χρονιά με την πρωτιά στις πωλήσεις ανάμεσα στους premium κατασκευαστές, χωρίς αστερίσκους και «δημιουργική» αριθμητική. Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους και αντανακλούν τη φιλοσοφία που κρύβεται πίσω από το «αστέρι».

Για ακόμη μία χρονιά, η C-Class αποτέλεσε το πλέον δημοφιλές μοντέλο της Mercedes-Benz το 2017, πουλώντας 415.000 μονάδες (λιμουζίνες και στέισον-βάγκον) κατά τον τέταρτο χρόνο της τρέχουσας γενιάς της. Η Κίνα αποτέλεσε τη μεγαλύτερη αγορά του μοντέλου και για το 2017, καθώς η ζήτηση της ειδικής έκδοσης με μακρύ μεταξόνιο που παράγεται και διατίθεται στη συγκεκριμένη χώρα έχει σπάσει κάθε ρεκόρ.

Βαγγέλης Γκούμας

Tags: