Η Audi έκλεισε το 2017 με νέο ρεκόρ πωλήσεων, κάτι που επιτυγχάνει για όγδοη συνεχόμενη χρονιά! Οι 1.878.100 ταξινομήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο, αντιπροσωπεύουν μία άνοδο της τάξης του 0,6%. Προέρχονται δε, από αύξηση και στις τρεις βασικές αγορές για την premium μάρκα από το Ίνγκολσταντ. Συγκεκριμένα, στις Η.Π.Α., μετά από διαδοχικούς μήνες με ρεκόρ πωλήσεων, η χρονιά έκλεισε για την Audi με αύξηση 7,8%. Στην Κίνα, παρά τις δυσκολίες στις παραδόσεις το πρώτο εξάμηνο του έτους, η χρονιά για την Audi έκλεισε με αύξηση 1,1%. Τέλος, στη Γερμανία, μετά από μία χρονιά ρεκόρ για την Audi το 2016, που είχε βάλει πολύ ψηλά τον πήχυ, υπήρξε περαιτέρω αύξηση πωλήσεων με 0,4%.

Ειδικότερα στην Ευρώπη, παρά το σχετικά εύθραυστο οικονομικοπολιτικό κλίμα το 2017, οι πωλήσεις της Audi σημείωσαν αύξηση 0,4%, φτάνοντας τα περίπου 860.600 αυτοκίνητα. Εκτός της Γερμανίας (+0,4% με 294.544 αυτοκίνητα) και στην Ιταλία (+10,5% με 68.954 αυτοκίνητα) και στη Γαλλία (+3,6% με 63.980 αυτοκίνητα) η Audi σημείωσε νέα ρεκόρ πωλήσεων! Στο δε Ηνωμένο Βασίλειο, με τις ιδιαίτερα αρνητικές συγκυρίες και την επακόλουθη πτώση της αγοράς, οι 175.217 ταξινομήσεις της Audi αντιπροσωπεύουν πτώση της τάξης μόλις του 1,3%, νούμερο απόλυτα ικανοποιητικό σε σχέση με τον υπόλοιπο premium ανταγωνισμό.

Και στην Ελλάδα, η Audi σημείωσε σημαντική αύξηση πωλήσεων το 2017. Σύμφωνα με τα – ανεπίσημα, μέχρι σήμερα – στοιχεία, οι 3.085 ταξινομήσεις της μάρκας το 2017, αντιπροσωπεύουν αύξηση της τάξης του 17,8%.

Η επιτυχία της Audi σε παγκόσμιο επίπεδο πρέπει να αποδοθεί σε μεγάλο βαθμό στην επιτυχία των μοντέλων της σειράς Q. Με συνολικές πωλήσεις 689.150 αυτοκινήτων (αύξηση 10,8% σε σχέση με το 2016), τα SUV της Audi συνεισέφεραν μία στις τρεις πωλήσεις για τη μάρκα το 2017.

Το Q2, το compact SUV της μάρκας ήταν το best-seller της γκάμας στην Ευρώπη, ενώ το Q5, το μεσαίο SUV, ήταν το best-seller σε παγκόσμιο επίπεδο με σχεδόν 281.850 πωλήσεις. Και το Q7, το μεγάλο SUV της Audi, είδε τις πωλήσεις του να αυξάνονται παγκοσμίως το 2017, κατά 3,9%.

Βαγγέλης Γκούμας

Tags: