Δείτε γιατί χαμογελούν οι ιδοκτήτες του νέου Opel Insignia

Υψηλή αξία μεταπώλησης, οικονομία και πλούσιος εξοπλισμός

Δείτε γιατί χαμογελούν οι ιδοκτήτες του νέου Opel Insignia

Το νέο Opel Insignia κάνει τους ιδιοκτήτες του να χαμογελούν από την πρώτη ημέρα απόκτησης του και σε όλη την διάρκεια που το έχουν γιατί ξεχωρίζει όσον αφορά την οικονομία στη μεσαία κατηγορία. Εντυπωσιάζοντας  με το σπορ στυλ, την premium άνεση και τις κορυφαίες τεχνολογίες .Οι πελάτες μάλιστα  ωφελούνται από το χαμηλότερο συνολικό κόστος ιδιοκτησίας (TCO) έναντι των εφάμιλλων ανταγωνιστών του. Αυτό καθιστά το Insignia Grand Sport ιδιαίτερα ελκυστικό για ιδιώτες και πελάτες fleet.

Ιδιαίτερα η έκδοση Selection προσφέρει υψηλά επίπεδα άνεσης και πληθώρα τεχνολογιών στάνταρ σε ένα ολοκληρωμένο πακέτο, με άκρως ελκυστική τιμή. Το Insignia Selection διαθέτει σύστημα infotainment Navi 900 IntelliLink με ενσωματωμένη πλοήγηση. Ο πλούσιος εξοπλισμός είναι ένας από τους λόγους της υψηλής αξίας μεταπώλησης του Insignia.

Πολλοί ακόμα παράγοντες εξασφαλίζουν την υπεροχή της ‘ναυαρχίδας’ της Opel στην κατηγορία: χάρη στις υπερσύγχρονες μεθόδους παραγωγής και τα ανώτερα υλικά, το Insignia πετυχαίνει ένα εξαιρετικό επίπεδο ποιότητας, το οποίο είναι σημαντικό για ένα μεγάλο κύκλο ζωής με σταθερή αξία μεταπώλησης. Επιπλέον, η έξυπνη μηχανολογία, τα ευφυή συστήματα κίνησης, οι καινοτόμες τεχνολογίες και τα συστήματα υποστήριξης κάνουν την οδήγηση ασφαλέστερη. Όλα αυτά έχουν σαν αποτέλεσμα, χαμηλότερα ασφάλιστρα (όπου εφαρμόζονται), μικρότερο κόστος συντήρησης και επισκευών και μειωμένες δαπάνες καυσίμου.

Σύμφωνα με τρέχοντες υπολογισμούς και με βάση τις τρέχουσες τιμές (περισσότερες πληροφορίες παρακάτω) το συνολικό κόστος ιδιοκτησίας για το Insignia Grand Sport Selection με κινητήρα 1.6 Turbo diesel με 136 hp (κατανάλωση καυσίμου NEDC με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο: στην πόλη 5,2] l/100 km, εκτός πόλης 4,0 l/100 km, μικτός κύκλος 4,51 l/100 km, 1181 g/km CO2) είναι εξαιρετικά χαμηλό.

Αλλά πέρα από τις εκδόσεις Opel Insignia diesel, και το βενζινοκίνητο μοντέλο ανταμείβει τους ιδιοκτήτες τους σε επίπεδο συνολικού κόστους ιδιοκτησίας: έκδοση Selection με 1.5 Turbo ECOTEC 165 hp (κατανάλωση NEDC με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο: στην πόλη 7,3 l/100 km, εκτός πόλης 5,2l/100 km, μικτός κύκλος 6,0 l/100 km, 136 g/km CO2).

Στη Γερμανία, το συνολικό κόστος ιδιοκτησίας υπολογίζεται από τις δαπάνες συντήρησης , ασφάλισης, κατανάλωσης καυσίμου (επίσημη κατανάλωση στο Νέο Ευρωπαϊκό Κύκλο Οδήγησης NEDC σύμφωνα με την Οδηγία (EC) No 715/2007 και της Οδηγία (EC) No 692/2008 στις εκδόσεις που μπορούν να εφαρμοστούν[3]) και τους φόρους καθώς και την αναμενόμενη απαξίωση μετά από τρία χρόνια και 90.000 km (εκδόσεις diesel) ή πέντε χρόνια και 100.000 km (εκδόσεις βενζίνης). Τα παραπάνω δεδομένα παρείχε ο ανεξάρτητος οργανισμός Audatex Cost-of-Ownership Solutions το φθινόπωρο του 2017, ενώ τα κόστη ασφάλισης συμμορφώνονται με τις τρέχουσες κατατάξεις GDV στο typklasse.de.

Βαγγέλης Γκούμας

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top