Οι χρήστες Smartphone θα μπορούν να απολαύσουν οπουδήποτε την πρώτη BMW X2, πριν το λανσάρισμά της στην αγορά – χάρη στην BMW και την εφαρμογή Snapchat. Eίναι η πρώτη μάρκα παγκοσμίως που αξιοποιεί τις δυνατότητες του νέου ‘Augmented Trial’ Lens του Snapchat.Φίλοι της BMW X2 από όλο τον κόσμο έχουν τη δυνατότητα, με την τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας (Augmented Reality), να βλέπουν και να διαμορφώνουν ένα ρεαλιστικό τρισδιάστατο μοντέλο (3D) του τελευταίου μέλους της οικογένειας  X. Στο ξεκίνημα της επικοινωνίας στα τέλη Οκτωβρίου, η BMW ήδη προσέγγισε εκατομμύρια άτομα σε όλη την Ευρώπη, με το φακό BMW X2 Face Lens σε Galvanic Gold.

Με την εμπειρία BMW X2, γίνεται η πρώτη μάρκα που χρησιμοποιεί Snapchat Augmented Trial Lens, εμπλουτίζοντας την πραγματικότητα με ψηφιακό περιεχόμενο. Ένα σύντομο clip που εμφανίζεται μεταξύ των ιστοριών των χρηστών ή στην περιοχή ‘discover’, οδηγεί την προσοχή των χρηστών του Snapchat στο νέο μοντέλο. Εάν ο χρήστης αποδεχτεί την πρόσκληση για ‘swipe up’, ενεργοποιείται η κάμερα του τηλεφώνου του. Η εφαρμογή αυτόματα ενσωματώνει ένα τρισδιάστατο μοντέλο της BMW X2 στο οπτικό πεδίο της κάμερας. Με αυτό τον τρόπο, οι χρήστες μπορούν να γνωρίσουν τη νέα BMW X2, εικονικά, οπουδήποτε στον κόσμο, πριν καν φτάσει στις εκθέσεις της φίρμας .Το τρισδιάστατο μοντέλο είναι ενσωματωμένο ρεαλιστικά στο περιβάλλον του και οι χρήστες μπορούν να περπατήσουν γύρω από αυτό και να το παρατηρήσουν από όλες τις γωνίες, ακόμα και να αλλάξουν την εξωτερική του απόχρωση μέσω της εφαρμογής.

Ένας ειδικός φακός πορτραίτων (Face Lens) για ‘selfies’, που χρωματίζει το πρόσωπο με την αποκλειστική απόχρωση Galvanic Gold της BMW X2 ήταν στη διάθεση των Snapchatters σε Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία και Ηνωμένο Βασίλειο στο ξεκίνημα της καμπάνιας επικοινωνίας της BMW X2 στις αρχές Νοεμβρίου και αποδείχτηκε τεράστια επιτυχία: Πάνω από 13 εκατομμύρια Snapchatters είδαν το φακό πάνω από 40 εκατομμύρια φορές. Οι Snapchatters επέλεξαν επίσης να παίξουν με το BMW Lens κατά μέσο όρο για 24 δευτερόλεπτα και δημιούργησαν πάνω από 2,5 εκατομμύρια Snaps με το Galvanic Gold Face Lens της BMW X2.

Μέσω του Snapchat, η BMW επεκτείνει τις δραστηριότητες μάρκετινγκ, επιστρατεύοντας ένα καινοτόμο και απολαυστικό μέσον που είναι ιδιαίτερα δημοφιλές σε ένα δημιουργικό κοινό που λατρεύει τα gadgets. Ως το νεότερο μέλος της οικογένειας  η  X2 (με κατανάλωση μικτού κύκλου 6,3 – 4.5 l/100 km και εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο 144 – 118 g/km*) απευθύνεται σε νέους σε ηλικία και στην καρδιά, καθώς κυρίως σε εξωστρεφείς και δραστήριους πελάτες που δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στην εξατομίκευση και το lifestyle. Καινοτόμες εφαρμογές όπως το Snapchat αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του ψηφιακού τους κόσμου.

Η καμπάνια ‘Be the one who dares’ (Γίνε Αυτός που Τολμά) της BMW X2 χρησιμοποιεί μία σειρά νέων, ψηφιακών καναλιών επικοινωνίας για να προσεγγίσει τους φίλους της BMW σε όλο τον κόσμο, σύμφωνα με την πιο νεανική προσέγγιση του ‘Sheer Driving Pleasure’ (Γνήσια Οδηγική Απόλαυση). Στις επικοινωνίες της, η BMW υιοθετεί μία αισθητά πιο νεανική, πιο φρέσκια φιλοσοφία, που την οδηγεί στην διερεύνηση πρωτότυπων καναλιών.

Βαγγέλης Γκούμας

Tags: