Η  Polestar αποκάλυψε το πρώτο της αυτοκίνητο, το Polestar 1 των 600 ίππων, το οποίο προορίζεται να μπει στην παραγωγή στα μέσα του 2019. Από πλευράς τεχνολογίας και προϊόντος, η Polestar εκμεταλλεύεται τις οικονομίες κλίμακας και τις συνέργειές της με το Volvo Car Group, που της δίνει τη δυνατότητα να σχεδιάζει, να εξελίσσει και να παράγει σε πολύ λιγότερο χρόνο από αυτόν που χρειάζονται άλλοι νέοι κατασκευαστές.

Το Polestar 1 θα αποτελέσει το ορόσημο για το μέλλον της εταιρείας . Πρόκειται για ένα δίπορτο, Grand Tourer Coupé 2+2 θέσεων, με υβριδικό σύστημα κίνησης υψηλών επιδόσεων (‘Electric Performance Hybrid’). Είναι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο που υποστηρίζεται από κινητήρα εσωτερικής καύσης κι έχει αυτονομία 150 χιλιομέτρων όταν λειτουργεί αποκλειστικά με ηλεκτροκίνηση - τη μεγαλύτερη αυτονομία σε πλήρως ηλεκτρικό mode από κάθε άλλο υβριδικό αυτοκίνητο στην αγορά. Αποδίδοντας 600 ίππους και 1000 Nm ροπής, τοποθετείται ξεκάθαρα στην κατηγορία των σπορ αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων.

Το Polestar 1 βασίζεται στην πλατφόρμα SPA (Μεταβλητή Αρχιτεκτονική Προϊόντος - Scalable Product Architecture), αλλά περίπου κατά το ήμισύ του είναι νέο και ειδικά σχεδιασμένο, δημιουργία των μηχανικών της Polestar και  επωφελείται από μια σειρά νέων τεχνολογιών που το κάνουν ένα αυτοκίνητο για τον πραγματικό οδηγό, ενισχύοντας τα δυναμικά οδηγικά χαρακτηριστικά του.

Είναι επίσης το πρώτο αυτοκίνητο σε παγκόσμιο επίπεδο που εφοδιάζεται με την εντελώς νέα, κορυφαία για την κατηγορία, προηγμένη τεχνολογία Συνεχώς Ελεγχόμενης Ηλεκτρονικής Ανάρτησης (CESi) της Öhlins. Η χρήση ανθρακονήματος στο αμάξωμα ελαττώνει το βάρος και βελτιώνει τη στρεπτική ακαμψία κατά 45%, ενώ παράλληλα χαμηλώνει και το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου. Επιπλέον, χρησιμοποιεί δύο ηλεκτρικούς κινητήρες στον πίσω άξονα, που καθιστούν δυνατό τον έλεγχο της ροπής ανάμεσα στους δύο τροχούς.Η Polestar δεν θα υιοθετήσει το σημερινό παραδοσιακό μοντέλο ιδιοκτησίας. Θα δέχεται αποκλειστικά παραγγελίες online και τα μοντέλα της θα προσφέρονται με συνδρομή δύο ή τριών χρονών και μηδενική προκαταβολή.

Βαγγέλης Γκούμας

Tags: