Αναβαθμίζουν τον πετρελαιοκινητήρα 1.6 i-DTEC του Honda Civic

Θα διατίθεται από το Μάρτιο του 2018

Αναβαθμίζουν τον πετρελαιοκινητήρα 1.6 i-DTEC  του Honda Civic

Ένας πλήρως ανανεωμένος κινητήρας diesel 1.6 lt. i-DTEC 120 PS θα πλαισιώσει τη σειρά των κινητήρων του Honda Civic στην Ευρώπη από το Μάρτιο του 2018, προσφέροντας έναν εξαιρετικό συνδυασμό επιδόσεων και απόδοσης.Η Honda προχώρησε σε σημαντικές βελτιώσεις του κινητήρα και του συστήματος εξαγωγής με σκοπό τη μεγιστοποίηση των επιδόσεων σε πραγματικές συνθήκες. Οι βελτιώσεις απόδοσης στο νέο Honda Civic 1.6 i-DTEC μεταφράζονται σε κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO2 που ξεκινούν από 3,7 l/100 km και 99g/km (σύμφωνα με τον κύκλο WLTP).Οι βελτιώσεις στον κινητήρα 1.6lt. diesel περιλαμβάνουν μείωση στην τριβή των κυλίνδρων χάρη σε έμβολα που κατασκευάζονται από πολύ ανθεκτικό κράμα ατσαλιού, χρωμίου και μολυβδαινίου, και στην εξαιρετική μηχανουργική επεξεργασία των κυλίνδρων που επιτρέπει πιο ομαλή κίνηση των εμβόλων.

Ο κινητήρας των 1.597cc κυβικών εκατοστών χρησιμοποιεί το ίδιο προηγμένο σύστημα ψεκασμού καυσίμου Bosch με πριν, και περιλαμβάνει ένα μικρό, υψηλής απόδοσης υπερσυμπιεστή, σύστημα EGR χαμηλής πίεσης (exhaust gas recirculation), εισαγωγή υψηλής ροής και κυλινδροκεφαλή υψηλού στροβιλισμού. Ένας πολύ ανθεκτικός, ελαφρύς, λεπτός στρόφαλος και ένα ανοικτό αλουμινένιο μπλοκ που κατασκευάζεται με χύτευση υπό υψηλή πίεση ελαχιστοποιούν το βάρος του κινητήρα. Στο νέο i-DTEC, επιπλέον χυτά νεύρα έχουν προστεθεί στο μπλοκ των κυλίνδρων για αύξηση της δομικής ακαμψίας και συνεπώς βελτίωση της διαχείρισης θορύβων, κραδασμών και τριγμών (NVH).

Ο νέος κινητήρας 1.6 i-DTEC της Honda είναι επίσης ένας από τους πρώτους που θα δοκιμαστούν επίσημα με τη διαδικασία Real Driving Emission (RDE) για μέτρηση των επιπέδων NOx και εκπομπών σωματιδίων. Ο πετρελαιοκινητήρας έχει νέο σύστημα NOx Storage Converter (NSC) με μεγαλύτερους καταλύτες και υψηλότερη περιεκτικότητα ευγενών μετάλλων (ασήμι, λευκόχρυσος και νεοδύμιο) που αποθηκεύουν οξείδια του αζώτου μέχρι τον κύκλο αναγέννησης. Ένας αισθητήρας αιθάλης ανιχνεύει με ακρίβεια πότε απαιτείται ο κύκλος αναγέννησης, αυξάνοντας την αντοχή της εξάτμισης.

Ο 1.6 i-DTEC αποδίδει 120 PS στις 4.000 rpm και ροπή 300 Nm στις 2.000 rpm, επιταχύνοντας το Civic από 0 στα 100 km/h σε 10,4 δεύτερα. Ένα αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων θα είναι επίσης διαθέσιμο στις επιλογές συστημάτων κίνησης του Civic στα μέσα του 2018, όντας η πρώτη εφαρμογή σε όχημα με μετάδοση κίνησης σε δύο τροχούς. Ο αναβαθμισμένος κινητήρας συναρμολογείται στο εργοστάσιο Honda of the UK Manufacturing στο Swindon, ενώ θα διατίθεται για τις τετράθυρες και για τις πεντάθυρες εκδόσεις της νέας, δέκατης γενιάς Civic.

Βαγγέλης Γκούμας

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top