Τα  στοιχεία που δημοσίευσε η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) δείχνουν ότι  η εταιρεία πραγματοποίησε 270.921 ταξινομήσεις κατά το πρώτο εξάμηνο του 2017 που αποτελούν  αύξηση της τάξεως του 3,6% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2016.Στη σταθερή ανάπτυξη της μάρκας συνέβαλε η νέα σειρά μοντέλων, συμπεριλαμβανομένου του ολοκαίνουργιου Hyundai i30 σε 5-θυρο και Tourer αμάξωμα.  Η εταιρεία έχει μεγαλύτερες  προσδοκίες  μετά την παγκόσμια παρουσίαση των i30 N και i30 Fastback.

Σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο της προηγούμενης χρονιάς ,οι πωλήσεις της Hyundai στην Ευρώπη αυξήθηκαν σταθερά. Η ζήτηση των πελατών τονώθηκε αισθητά καθώς η εταιρεία έχει ανανεώσει και επεκτείνει την γκάμα των μοντέλων της. Οι  εντυπωσιακές πωλήσεις στη Γαλλία (+18%), Ισπανία (+10%) και Πολωνία (+17%) υπογραμμίζουν τις ισχυρές συνολικά επιδόσεις στην Ευρώπη. Το Ηνωμένο Βασίλειο και η Γερμανία παραμένουν οι κορυφαίες αγορές για τη μάρκα στην Ευρώπη, με τον υψηλότερο όγκο πωλήσεων και συνεπή αύξηση 4% και 6% αντίστοιχα.

Το Tucson συνεχίζει τις επιδόσεις του από το λανσάρισμά του με πάνω από 250.000 πωλήσεις. Μεγάλους όγκους πωλήσεων παρουσιάζουν και τα Hyundai i10, i20 και i30. Ιδιαίτερα ισχυρό εμφανίζεται το IONIQ, το πρώτο φιλικό προς το περιβάλλον αυτοκίνητο της μάρκας, προσφέροντας τρεις ηλεκτροκινητήρες σε ένα ενιαίο τύπο αμαξώματος. Ήδη έχουν  πωληθεί στην Ευρώπη πάνω από 10.000 οχήματα κατά το πρώτο εξάμηνο.

Η Hyundai Motor προγραμματίζει το λανσάρισμα 30 νέων μοντέλων στην Ευρώπη μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια, προκειμένου να αναπτύξει την παρουσία της μάρκας στις σχετικές κατηγορίες της αγοράς, στοχεύοντας να αποτελέσει την κορυφαία ασιατική μάρκα αυτοκινήτων στην Ευρώπη έως το 2021.

Βαγγέλης Γκούμας

 

Tags: