Οι σύγχρονοι, αποδοτικοί πετρελαιοκινητήρες διασφαλίζουν χαμηλότερες εκπομπές CO2 και επομένως συμβάλλουν σημαντικά στην προστασία του περιβάλλοντος  και σύμφωνα με την εταιρεία  είναι εξίσου καθαροί ή ακόμα καθαρότεροι από τους βενζινοκινητήρες. Αυτό μπορεί να λεχθεί με σιγουριά για τα μικροσωματίδια, τους υδρογονάνθρακες και τις εκπομπές του μονοξειδίου του άνθρακα, που σημαίνει ότι τα τρία από τα τέσσερα σημαντικότερα θέματα ρυπογόνων ουσιών έχουν επιλυθεί και δεν έχουν πλέον αρνητικές επιπτώσεις στην ποιότητα του αέρα.

Το BMW Group προετοιμάζει την Πανευρωπαϊκή καμπάνια ανανέωσης στόλου που θα έχει θετική επίδραση στους πόρους, το κλίμα και το περιβάλλον γενικότερα. Αρχικά, μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2017, στα οχήματα diesel που πληρούν τις προδιαγραφές Euro 4 ή ακόμα χαμηλότερες θα χορηγηθεί ένα περιβαλλοντικό bonus αξίας έως €2.000 (το ποσό εξαρτάται από το μοντέλο που θα αγοράσουν) όταν ανταλλάξουν το όχημά τους και αγοράσουν ένα νέο μοντέλο BMW ή MINI. Το όχημα που θα επιλέξουν για αντικατάσταση πρέπει να είναι είτε BMW i3, plug-in υβριδικό ή όχημα προδιαγραφών Euro 6 με εκπομπές CO2 έως 130 g / km (στον κύκλο NEDC). Αυτή η ειδική καμπάνια θα ξεκινήσει σύντομα, σίγουρα πριν από τα τέλη Αυγούστου. Το bonus δίδεται έξτρα σε οποιαδήποτε άλλα κίνητρα της κυβέρνησης.

Κατά μέσο όρο σε όλο το στόλο, τα οχήματα diesel του BMW Group εκπέμπουν 40% λιγότερα οξείδια του αζώτου NOX από το Γερμανικό μέσο όρο, σύμφωνα με έκθεση του Γερμανικού Υπουργείου Περιβάλλοντος τον Απρίλιο του 2017. Αυτές οι εξαιρετικές τιμές ισχύουν τόσο για τα οχήματα Euro 5 όσο και για τα Euro 6. Επιπλέον, η εμπειρία που έχει αποκτηθεί από την οδήγηση σε πραγματικές συνθήκες από το 2010 έως το 2015 σημαίνει ότι το BMW Group μπορεί να προσφέρει ένα βελτιστοποιημένο σύστημα επεξεργασίας καυσαερίων για τα 225.000 μοντέλα Euro 5 που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή στους Γερμανικούς δρόμους – ασφαλώς χωρίς έξτρα κόστος για τον πελάτη.

Το BMW Group έχει καταστήσει σαφές κατ’ επανάληψη ότι οι τεχνολογίες επεξεργασίας καυσαερίων που διαθέτει, είναι πολύ διαφορετικές από τις υπόλοιπες της αγοράς και η εταιρία εξακολουθεί να αναζητά πραγματικούς ανταγωνιστές στον τομέα αυτό. Η εταιρία απορρίπτει κατηγορηματικά τους ισχυρισμούς ορισμένων μέσων ενημέρωσης περί χρήσης τεχνολογίας που δε συμμορφώνεται με τους κανονισμούς σε συστήματα επεξεργασίας καυσαερίων.

Το 2017, το BMW Group εκτιμά ότι οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων θα ξεπεράσουν τις 100.000 για πρώτη φορά σε μία χρονιά, ένα νούμερο στο οποίο θα συμβάλλουν τα πλήρως ηλεκτρικά BMW i3, BMW i8, τα plug-in υβριδικά της BMW iPerformance και το plug-in υβριδικό MINI Countryman. Η γκάμα ηλεκτρικών οχημάτων της εταιρίας περιλαμβάνει αυτή τη στιγμή εννέα ηλεκτροκίνητα μοντέλα και το 2018 θα προστεθεί το νέο BMW i8 Roadster. Αμέσως μετά, λύσεις οχημάτων μπαταρίας θα λανσαριστούν στις βασικές μάρκες του BMW Group, με το εργοστάσιο της Οξφόρδης να ξεκινά την παραγωγή του τροφοδοτούμενο με μπαταρία MINI το 2019, και το BMW X3 (που θα κινείται μόνο με μπαταρία) να ακολουθεί το 2020. Το 2021, θα λανσαριστεί το πλήρως ηλεκτρικό BMW iNEXT που θα αποτελέσει τη νέα τεχνολογική αιχμή του δόρατος του BMW Group. Αυτό θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Dingolfing – μία απόφαση που υπογραμμίζει τη σημασία της Γερμανίας ως βάση για μελλοντικές τεχνολογίες και πρότυπο κέντρο για την ηλεκτρική μετακίνηση.

Βαγγέλης Γκούμας