Η Bodensee και αλλά η περιοχή γύρω από αυτή, ειδικά για τη συγκεκριμένη περίπτωση, συνθέτουν το ιδανικό σκηνικό για μία παρέλαση ναυαρχίδων. Η Opel στέλνει έξι μοντέλα του θρυλικού ιστορικού στόλου της στο  6η Bodensee Klassik. Το ράλι κλασικών αυτοκινήτων που θα περάσει από Γερμανία, Ελβετία και Αυστρία (4 – 6 Μαΐου) θα ξεκινήσει από Bregenz και θα συνεχίσει βόρεια προς Memmingen και νότια στο Brand.

Το σκέλος κάθε ημέρας θα ολοκληρώνεται στην αίθουσα φεστιβάλ του Bregenz, όπου οι οπαδοί θα μπορούν να απολαμβάνουν από κοντά κάποιους πραγματικούς θησαυρούς σε τροχούς. Φέτος, η Opel δίνει δυναμικά το παρών με έξι συμμετοχές:

Νο 11, 1976 Opel Diplomat B V8 μακρύ, Peter Küspert & Roman Knižka

Νο 12, 1966 Opel Kapitän A V8, Jockel Winkelhock & Tim Wilde

Νο 13, 1956 Opel Kapitän, Harald Hamprecht & Robin Hornig

Νο 14, 1991 Opel Lotus Omega, Stefan Voswinkel & Patrick Munsch

Νο 15, 1966 Opel Admiral A V8, Boris Pieritz & David Hamprecht

Νο 16, 1972 Opel Commodore B GS/E, Dr. Gereon Wischerhoff & Michael Kretzschmar (Νικητής της ειδικής διαδρομής 2016 Opel)

Πολλά θα μπορούσε να πει κάποιος και να θαυμάσει σε αυτά τα αυτοκίνητα. Το Νο 11 είναι ένα Opel Diplomat με μακρύ μεταξόνιο. Χρησιμοποιήθηκε σαν μία από τις προεδρικές λιμουζίνες όταν ο Αμερικανός Πρόεδρος Gerald Ford επισκέφθηκε τη Γερμανία το 1976. Το Kapitän V8 είναι το πιο περιζήτητο μοντέλο της A series. Αυτός ο κινητήρας κανονικά προοριζόταν μόνο για τα Admiral και Diplomat. Το Νο 13 είναι το 2/εκατομμυριοστό όχημα που κατασκεύασε η Opel– ένα μπρονζέ /χρυσαφί Kapitän A από τον Κλασικό στόλο της Opel. Το Νο 14 είναι το ταχύτερο Opel Omega για χρήση στο δρόμο – ένα σπορ sedan 377 hp κατασκευής Lotus.

Τέλος, το Νο 16, ένα Commodore GS/E 190 hp με εμφάνιση του 1972 coupe βελτιωμένο από την Irmscher και στο οποίο οι Walter Röhrl και Jochen Berger γιόρτασαν μία νίκη κατηγορίας στο Ράλι Monte Carlo. Όλα τα αυτοκίνητα που συμμετέχουν δημιουργούν ένα συνδετικό κρίκο με την πιο πρόσφατη ναυαρχίδα της Opel το νέο Insignia Grand Sport, που θα εκτίθεται σε περίοπτη θέση. To “GS” ή “Grand Sport” είναι ένα παραδοσιακό σήμα της Opel για σπορ εκδόσεις, που έχει ξαναζωντανέψει με το νέο Insignia και δένει με τα αθλητικά προσόντα του νέου μοντέλου. Το Insignia Grand Sport είναι ελαφρύτερο από πριν, διαθέτει ένα οδηγοκεντρικό cockpit, χαμηλό κέντρο βάρους και κορυφαία δυναμική συμπεριφορά, κάνοντάς το ιδανικό διάδοχο των διάσημων προκατόχων του όπως τα Lotus Omega και Commodore.

Ωστόσο, η δεύτερη γενιά Insignia δεν εντυπωσιάζει μόνο με το σπορ χαρακτήρα, τις δυναμικές γραμμές και την αίσθηση ευεξίας που αποπνέει το εσωτερικό – προσφέρει και τη μεγαλύτερη γκάμα ευφυών τεχνολογιών από οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο της κατηγορίας. Ξεκινά από τους πρωτοποριακούς προβολείς Opel IntelliLux LED® matrix και το προηγμένο σύστημα τετρακίνησης με κατανομή ροπής (torque vectoring), και φτάνει μέχρι καινοτόμα συστήματα υποστήριξης οδηγού και head up display. Επιπλέον, το νέο Insignia διατίθεται με κορυφαία συνδεσιμότητα Opel με ενσωμάτωση smartphone και Opel OnStar, που τώρα περιλαμβάνει υπηρεσία κράτησης δωματίου σε ξενοδοχείο[1] και αναζήτηση χώρου στάθμευσης[2] . Συνολικά, η ναυαρχίδα της μάρκας εντυπωσιάζει με ένα υψηλό επίπεδο ευελιξίας και οδηγικής ακρίβειας, αυξημένη ευρυχωρία με άριστη σχέση αξίας/τιμής (value-for-money), στοιχεία που την καθιστούν μία σοβαρή ανταγωνιστική πρόταση ακόμα και στην premium κατηγορία.

Βαγγέλης Γκούμας

 

Tags: