Από την πρώτη στιγμή που το είδαμε πραγματικά εντυπωσιαστήκαμε με όλη την σημασία της λέξης από την εκπληκτική εμφάνιση του. Σε σχέση μάλιστα με το προηγούμενο μοντέλο είναι μέρα με τη νύχτα. Το νέο Micra που επιστρέφει στον πυρήνα της κατηγορίας Β μοιάζει να ήρθε από το μέλλον . Με επιθετικά φωτιστικά σώματα τύπου μπούμερανγκ, μυώδες καπό αιωρούμενη οροφή, δυναμική κορμοστασιά , πέντε πόρτες με κρυμμένες τις πίσω χειρολαβές , το νέο μοντέλο της Nissan πλέον δεν απευθύνεται μόνο σε γυναίκες αλλά και σε άντρες που μπορούν πλέον να το αγοράσουν αρκεί να έχουν την …υπομονή να απαντούν στις ερωτήσεις των περαστικών οδηγών για το «πόσο καλό είναι». Το νέο Micra δεν είναι απλά καλό, είναι πάρα πολύ καλό και σε αυτό συμφωνήσαμε τόσο ο υπογράφων όσο και οι καλοί συνάδελφοι, Πάρις Ποντίκας  και Βασίλης Σαρημπαλίδης με τους οποίους συνταξιδέψαμε και ανταλλάξαμε απόψεις.

Με τον κύριο Τάκη Θεοχαράκη στη Πύλο 

Προχωρώντας στα ενδότερα βλέπεις ότι  έχεις να  κάνεις με τρεις τομείς. Την εκφραστική σχεδίαση, το ενθουσιώδες εσωτερικό και την αυτοπεποίθηση στην οδήγηση. Το νέο Micra είναι 35 πόντους μεγαλύτερο , έχει αυξημένο πλάτος κατά 8 πόντους και διαθέτει μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες με τον χώρο αποσκευών να αγγίζει τα 300 λίτρα χωρητικότητας.

Το ταμπλό είναι κατασκευασμένο από μαλακά πλαστικά με προσεκτική συναρμογή, σχεδίαση που αρμόζει στην εξωτερική και στα hi tech στοιχεία περιλαμβάνεται η μεγάλη έγχρωμη οθόνη των 7 ιντσών με πολλαπλές λειτουργίες.. Υπάρχει συνδεσιμότητα με το κινητό, σύστημα  navi και πέρα των άλλων  το γνωστό πλέον σύστημα με την περιμετρική όραση των 360 μοιρών. Ακόμη υπάρχει το εκπληκτικής απόδοσης ηχοσύστημα με τα 8 ηχεία  BOSE που σε μεταφέρει και μέσω των ηχείων που βρίσκονται στο μαξιλαράκι του οδηγού στη… λυρική σκηνή.

Ακολουθώντας τις επιταγές της εποχής το νέο Micra έχει μεγάλη προίκα  σε συστήματα ασφαλείας όπως είναι το Intelligent Forwand Emergency braking που είναι στάνταρ εξοπλιστικό στοιχείο , το Intelligent lane intervention με την διακριτική οπτική και ακουστική ειδοποίηση κάθε φορά που «παραβιάζαμε» τις λωρίδες κυκλοφορίας χωρίς να χρησιμοποιήσουμε φλας. Ξεκινήσαμε από την αντιπροσωπεία του Θεοχαράκη και φτάσμα μέχρι την Πύλο. Δοκιμή στην Εθνική οδό αλλά και σε επαρχιακό δρόμο. Οι πρώτες εντυπώσεις άριστες.

Τιμόνι με πολύ καλή πληροφόρηση,  μειωμένες κλίσεις   στις στροφές  και δυνατά φρένα  το Micra προσέφερε ένα ήσυχο και ασφαλές ταξίδι. Το μοντέλο της δοκιμής μας όπως και όλα τα υπόλοιπα που οδηγούσαν οι συνάδελφοι μας  «φορούσε»  τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,5 diesel των 90 ίππων. Το μοτέρ με τα 90 άλογα ταίριαζε απόλυτα με τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου, και το πολύ σημαντικό η βελόνα του μετρητή καυσίμου η οποία παρά τις …αγωνιώδεις προσπάθειες μας και τις αγωνιστικές διαθέσεις του Πάρι Ποντίκα όποτε οδηγούσε κατέβαινε με ρυθμούς χελώνας. Το Micra προσφέρεται και με χιλιάρη μοτέρ βενζίνης 73 ίππων αλλά και με υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ βενζίνης με 90 άλογα και με μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων. Οι εκδόσεις είναι σε 4 επίπεδα. Υπάρχει η Energy,η Αcenta, Ν-Connecta και η Techna.. Ο υποψήφιος αγοραστής έχει να επιλέξει ανάμεσα σε άπειρους συνδυασμούς  με 10 χρώματα με απόιλερ «φρύδια» σε διαφορετικό χρώμα. Στην Ελλάδα θα προσφέρονται 125 διαφορετικές επιλογές. Πάμε τώρα στις τιμές

MΙCRA 1,0  73 ίπποι

Energy 12090 ευρώ

Acenta 13090

ΜICRA IGT 90

Energy 13490 ευρώ

Acenta 14490 ευρώ

Ν-Connecta  15390 ευρώ

Techna 16390 ευρώ

MΙCRA  dci 90

Energy 14890 ευρώ

Acenta 15890 ευρώ

Ν-Connecta   16790 ευρώ

Techna18190 ευρώ

Θα ακολουθήσουν και εκδόσεις με αυτόματα κιβώτια με μοτέρ βενζίνης 0, 9 λίτρων με 90 και 120 ίππους. Σε τελική ανάλυση το MIcra, είναι το καλύτερο Micra που έχει βγει ένα μοντέλο που κάνει επανάσταση και σχεδιαστικά βρίσκεται μπροστά από την εποχή του. Περισσότερα όταν θα το πάρουμε για τεστ για να το δούμε και σε καθημερινή χρήση.

Βαγγέλης Γκούμας

Tags: