Μία νέα εποχή ξεκίνησε  στο εργοστάσιο της Opel στο Rüsselsheim. Το πρώτο Insignia Grand Sport που κατασκευάστηκε κατά παραγγελία πελάτη, πέρασε επίσημα από τη γραμμή παραγωγής την Τρίτη. «Περιμέναμε με ανυπομονησία  αυτή την ημέρα, εδώ και αρκετό καιρό.

Η νέα ναυαρχίδα μας τελικά έφτασε. Είναι μία σημαντική μέρα για την Opel και το Rüsselsheim,» δήλωσε ο CEO της Opel, Dr. Karl-Thomas Neumann σε εκδήλωση που σηματοδότησε την έναρξη παραγωγής της δεύτερης γενιάς Opel Insignia. Επενδύσαμε πάνω από 500 εκατομμύρια ευρώ μόνο στην προετοιμασία για την παραγωγή της νέας ναυαρχίδας μας.» Ένα Insignia Grand Sport σε λευκή περλέ απόχρωση με δίλιτρο diesel κινητήρα 170 hp συγκέντρωσε όλα τα βλέμματα στο τέλος της γραμμής παραγωγής.

Το σύστημα παραγγελιών για τα νέα Insignia Grand Sport και Sports Tourer άνοιξε στις 16 Φεβρουαρίου. Τα πρώτα τρία αυτοκίνητα παραγωγής προορίζονται για την Πολωνία, τη Δανία και τη Γερμανία. Η νέα ναυαρχίδα της Opel γιόρτασε πρόσφατα την επίσημη παγκόσμια πρεμιέρα της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Το αυτοκίνητο αναμένεται στις εκθέσεις των Διανομέων από φέτος το καλοκαίρι.

Ο Dr. Neumann πιστεύει ότι η νέα έκδοση της ναυαρχίδας της Opel θα συνεχίσει την επιτυχία της προκατόχου της. Έχουν πουληθεί συνολικά 940.000 οχήματα της πρώτης γενιάς Insignia – Ευρωπαϊκού Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2009. Πρόκειται για το 4ο σε πωλήσεις μοντέλο της Opel.

Βασισμένο σε μία νέα αρχιτεκτονική, το νέο Insignia είναι έως 200 kg ελαφρύτερο από τον προκάτοχό του, χαμηλότερο και πιο ευρύχωρο εσωτερικά. Η σχεδίασή του συνδυάζει σπορ στυλ και κομψότητα. Αξιοσημείωτη τεχνολογική καινοτομία είναι το ευφυές σύστημα τετρακίνησης με έλεγχο κατανομής ροπής (torque vectoring) σε κάθε τροχό σε χιλιοστά του δευτερολέπτου. Το νέο Insignia διαθέτει επίσης ποικίλα συστήματα υποστήριξης οδηγού που συμβάλλουν στην ασφάλεια και κάνουν την οδήγηση πιο άνετη και ξεκούραστη, όπως η δεύτερη γενιά του συστήματος προβολέων IntelliLux LED matrix, το Σύστημα Διατήρησης και Προσαρμογής Ταχύτητας (Adaptive Cruise Control - ACC) και το ενεργό Σύστημα Διατήρησης Λωρίδας Κυκλοφορίας (active Lane Keep Assist).

Βαγγέλης Γκούμας

 

Tags: