Την μαγευτική Παύλιανη επέλεξαν οι άνθρωποι της Ελληνικής αντιπροσωπείας της Mini για να μας γνωρίσουν τη νέα γενιά του Countryman. H επιλογή ήταν σοφή πρώτον γιατί καλύψαμε μεγάλες αποστάσεις στον ανοιχτό δρόμο και στο επαρχιακό δίκτυο με αποτέλεσμα να δούμε πόσο σταθερό είναι στα πατήματα του ,ακόμη και σε οριακές  ταχύτητες. Μόνο που στις οριακές ταχύτητες  ερχόταν το ραντάρ της τροχαίας για να μας κόψει τον αέρα και την χαρά της  απολαυστικής οδήγησης που προσφέρει.

Η «μαμά»| εταιρεία δεν κάνει  καμία έκπτωση στο νέο Countryman  σε σχέση με τα μοντέλα της BMW. Εξαιρετική ποιότητα κατασκευής .Οι διαφορές εντοπίζονται στην ρετρό σχεδίαση με τους διακόπτες αεροπορικού τύπου με την μεγάλη έγχρωμη κεντρική οθόνη με τα νέα γραφικά και την λειτουργία και μέσω αφής . Το ταμπλό είναι σαφώς πιο όμορφο , η πολυτέλεια είναι εμφανής με τις ποιοτικότατες δερμάτινες επενδύσεις .

Όσο για τους χώρους το Countryman μεγάλωσε ,οι επιβάτες έχουν στην διάθεση τους περισσότερο χώρο ενώ και το πορτμπαγκάζ έχει δοθεί τονωτική ένεση με τα 450 αποθηκευτικά λίτρα.;Άλλωστε καθίσαμε και στην θέση του επιβάτη ακόμη και πίσω καθώς στην παρέα της δοκιμής συμπεριλαμβάνονταν και δύο εκλεκτοί συνάδελφοι, ο Βασίλης Σαρημπαλίδης και ο Άρης Γαλανόπουλος .Η εργοναμία ένια καλύτερη κάτι που γίνεται εμφανές και στον αυτομάτο τρόπο ανοίγματος ττης  πόρτας του χώρου αποσκευών  ανοίγει και αυτόματα  δίνοντας ακόμη μεγαλύτερη εργονομία.

Εδώ συναντάμε και περισσότερο εξοπλισμό που ξεπερνά τα 2000 ευρώ  αντισταθμίζοντας και με το παραπάνω την μικρή αύξηση της τιμής κατά 1000 ευρώ περίπου σε όλες τις εκδόσεις. Στο ο λανσάρισμα του Countryman συμπεριλαμβάνονται προς το παρόν 4 εκδόσεις , δύο βενζίνης και δύο diesel.  Προς το καλοκαίρι θα έρθει και ηλεκτρική έκδοση αλλά και  diesel 1,5 λίτρων  αυξάνοντας ακόμη περισσότερο τις επιλογές.

Στους βενζινοκινητήρες συμπεριλαμβάνονται ένας υπερτροφοδοτούμενος με 1,5 λίτρα με απόδοση 136 ίππους και ένας δίλιτρος  τουρμπάτος και αυτός με 192 ίππους . Στους υπερτροφοδοτούμενους πετρελαιοκινητήρες συμπεριλαμβάνεται ένας δίλιτρος με απόδοση 150 και 192 ίππους. Εμείς στην διάθεση μας είχαμε τον δίλιτρο με τα 150 άλογα και το αυτόματο σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων με τις 8 σχέσεις ο οποίος κινούσε με άνεση την τετρακίνητη έκδοση Mini Countyrman ALL4. Η οδική συμπεριφορά του  Countyrman είναι για σεμινάρια.

Στην επιλογή του προγράμματος Sport  το Mini έχει την συμπεριφορά καρτ ή για να είμαστε πιο ξεκάθαροι στρίβει σαν τραίνο ακόμη και σε κλειστές στροφές και με υψηλές ταχύτητες. Τα φρένα είναι υποδειγματικά ,το τιμόνι δίνει εξαιρετική πληροφόρηση και σε γενικές γραμμές πέρα από τον πλουσιότατο εξοπλισμό ασφαλείας , η εν γένει οδική συμπεριφορά του μοντέλου είναι αρκετή για να δώσουμε τα εύσημα στους μηχανικούς της μάρκας..Ονδιαφορετικός και ξεχωριστός χαρακτήρας του νέου Countryman προσδιορίζεται ακι από τη λειτουργία Country Timer, η οποία «διαβάζει» τη συμπεριφορά του οδηγού στον δρόμο και τον κατατάσσει σε διάφορες κατηγορίες, από "Street Cruiser" για τους πιο χαλαρούς έως "Cliff Champion" για τους πιο περιπετειώδεις τύπους. 

 

Παρατηρώντας τέλος το Mini Countryman εξωτερικά εντοπίζεις αμέσως τις αλλαγές με πιο τετράγωνο «ματσό» σχήμα τις καθαρότερες γραμμές και  τα όμορφα φωτιστικά σώματα μπροστά και πίσω. Σe τελική ανάλυση το νέο Mini Countryman είναι σε όλα καλύτερο από το προηγούμενο μοντέλο  και φθηνότερο πάντα σε σχέση με τον παραπανήσιο εξοπλισμό που του έχουν βάλει.

Αν προσθέσετε σε αυτά τον μοναδικό χαρακτήρα του και την έντονη  προσωπικότητα του  έχετε ένα αυτοκίνητο στην κατηγορία των SUV- Crossover που σίγουρα θα σας κάνει να ξεχωρίζετε και να προβάλετε τον περιπετειώδη χαρακτήρα σας. Περισσότερα όταν το πάρουμε στα χέρια μας για περισσότερες ημέρες για να το «ακτινογραφήσουμε καλύτερα.

Βαγγέλης Γκούμας

Tags: