Για τρίτη συνεχή χρονιά η Mercedes-Benz κατακτά την πρώτη θέση στην κατηγορία των premium αυτοκινήτων, σημειώνοντας το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στην ιστορία της 5,6% και αύξηση 23,7% στις ταξινομήσεις των επιβατηγών της οχημάτων σε σχέση με το 2015! Ταυτόχρονα σημειώθηκε αύξηση 2,7% και στις ταξινομήσεις ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων έναντι του 2015.

Συγκεκριμένα ταξινομήθηκαν 4.434 επιβατηγά οχήματα, 719 επαγγελματικά, 97 φορτηγά και 35 λεωφορεία Μercedes-Benz & Setra (πηγή: ΣΕΑΑ). Τόσο στα φορτηγά όσο και στα λεωφορεία, η Mercedes-Benz Ελλάς κατετάγη επίσης 1η στις πωλήσεις! Πολύ ικανοποιητική ήταν και η πορεία των smart, με 815 ταξινομήσεις, σημειώνοντας αύξηση 10% σε σχέση με το 2015, σε μία αγορά που αυξήθηκε μόλις κατά 4 ποσοστιαίες μονάδες το 2016.

Ο κος Ι. Καλλίγερος, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Mercedes-Benz Ελλάς δήλωσε: «Έχω την τύχη να ηγούμαι της καλύτερης ομάδας στην αγορά! Για τρίτη συνεχή φορά, καταφέραμε να κατακτήσουμε την κορυφή ανάμεσα στους premium κατασκευαστές της χώρας μας και να τερματίσουμε την κούρσα των πωλήσεων στην 7η θέση της γενικής κατάταξης, σε ένα εξαιρετικά απρόβλεπτο και δύσκολο οικονομικό περιβάλλον. Στη Mercedes-Benz Ελλάς το πάθος είναι αυτό που μας καθοδηγεί και μας δίνει δύναμη να μη σταματάμε λεπτό την προσπάθεια για τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα σε όλους τους τομείς. Με συνοδοιπόρο το δίκτυο εξουσιοδοτημένων διανομέων μας, τα καταφέραμε και το 2016 να προσφέρουμε στους πελάτες μας που εμπιστεύτηκαν τη μάρκα που εκπροσωπούμε στη χώρα μας «το καλύτερο ή τίποτα»!

Όμως το 2016 είναι έτος επιτυχιών και σε άλλους τομείς: Η Mercedes-Benz Ελλάς όχι μόνο βραβεύτηκε από τη μητρική Daimler ως «η θυγατρική του μήνα» παγκοσμίως τον  Μάρτιο, αλλά κατέκτησε 4 σημαντικά βραβεία στον τομέα του ανθρώπινου δυναμικού ενώ πέτυχε την υψηλότερη επίδοση στην Ευρώπη στον δείκτη ικανοποίησης εργαζομένων με ποσοστό 98%, γεγονός που σηματοδοτεί το εξαιρετικό εργασιακό περιβάλλον και την αγάπη των εργαζομένων για τη μάρκα.

Η εμπορική επιτυχία της μάρκας είναι τέτοια, ώστε η εμπορική αξία του σήματος της Mercedes-Benz να ανέβει σε μόλις ένα χρόνο κατά περίπου $7 δις έναντι του 2015 και πλέον υπολογίζεται στα $43,5 δισεκατομμύρια! (πηγή: www.interbrand.com) Όσον αφορά στις πωλήσεις, παρέδωσε παγκοσμίως στους πελάτες της περισσότερα αυτοκίνητα από ποτέ. Η μάρκα της Στουτγάρδης με σήμα το «αστέρι» πούλησε συνολικά 2.083.888 οχήματα (+11,3%) σημειώνοντας για 6η συνεχόμενη χρονιά νέο ρεκόρ έναντι της προηγούμενης! Αυτό σημαίνει, ότι η Mercedes-Benz παρέμεινε η πλέον ταχέως αναπτυσσόμενη μάρκα σε σχέση με τους κύριους ανταγωνιστές της παγκοσμίως.

Βαγγέλης Γκούμας

 

Tags: