H Volkswagen βρίσκεται σε φάση πλήρους αναδιοργάνωσης. Το Διοικητικό Συμβούλιο της Volkswagen επέλεξε το πρόγραμμα TRANSFORM 2025+ το οποίο θα καθορίσει την πορεία της μάρκας για την επόμενη δεκαετία και ακόμα παραπέρα. Η νέα στρατηγική επικεντρώνεται σε πιο σαφή θέση της μάρκας στις διάφορες περιοχές και κατηγορίες, με την υποστήριξη σημαντικών βελτιώσεων στην απόδοση και παραγωγικότητα. Παράλληλα, η μάρκα θα προβεί σε τεράστιες επενδύσεις στους τομείς ηλεκτρικής μετακίνησης και συνδεσιμότητας. Το νέο όραμα που ισχύει σε όλο τον κόσμο είναι: “Volkswagen: Moving People Forward”. (Volkswagen: Οδηγεί τον κόσμο Μπροστά)

Ο επαναπροσανατολισμός της μάρκας Volkswagen θα πραγματοποιηθεί σε τρεις φάσεις. Στη φάση 1, μέχρι το 2020, η μάρκα θα αναδιαρθρώσει πλήρως τη βασική της δραστηριότητα Στη Φάση 2, μέχρι το 2025, η Volkswagen σκοπεύει να διεκδικήσει την πρωτοκαθεδρία στον τομέα της ηλεκτρικής μετακίνησης (e-mobility) έχοντας ανακτήσει τη δύναμή της ως ένας από τους κορυφαίους, κερδοφόρους κατασκευαστές αυτοκινήτων μαζικής παραγωγής. βιομηχανίας που αναμένεται μετά το 2025.
Προτίθεται να αναλάβει έναν ηγετικό ρόλο στο νέα κόσμο της μετακίνησης μέχρι το 2030. Η Volkswagen στοχεύει να γίνει Νο1 αυτοκινητοβιομηχανία στον τομέα μαζικής παραγωγής σε όλο τον κόσμο.Η μάρκα θα αναπτύξει τη δική της ψηφιακή πλατφόρμα., Μέχρι το 2025, η Volkswagen εκτιμά ότι θα έχει περίπου 80 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες ανά τον κόσμο. Αυτό σημαίνει ότι θα διαθέτει το μεγαλύτερο ψηφιακό οικοσύστημα σε όλη την αυτοκινητοβιομηχανία.Η Volkswagen υπολογίζει ότι τα έσοδα από τις πωλήσεις υπηρεσιών σχετικών με δικτυωμένα οχήματα θα φτάνει περίπου το 1 δισεκατομμύριο το χρόνο μέχρι το 2025 και εκτιμά ότι θα συμβάλλουν θεαματικά στα κέρδη της από τη συγκεκριμένη δραστηριότητα.
Το νέο στρατηγικό σχέδιο θα υποστηρίξει μία πλήρης εταιρική αναδιοργάνωση. Στόχοι της αναδιοργάνωσης θα είναι η ευελιξία, ένα ισχυρότερο επιχειρηματικό πνεύμα, μία πιο διάφανη κουλτούρα διαλόγου, πιο επίπεδες ιεραρχίες και πιο ευέλικτα εργασιακά μοντέλα. Σε αυτό θα συμβάλει μία νέα εταιρική αποστολή – με συγκεκριμένους στόχους σε ό,τι αφορά τη δύναμη κερδοφορίας, τη βιωσιμότητα και την ελκυστικότητα μας ως εργοδότη – καθώς και ένα νέο μοντέλο ‘ηγεσίας’ και μία ευρεία καμπάνια εντιμότητας.

Βαγγέλης Γκούμας