Η αγορά ενός νέου αυτοκινήτου της Βρετανικής premium μάρκας MINI αποδεικνύεται μία συμφέρουσα επένδυση. Ο αγοραστής μπορεί να απολαμβάνει διασκεδαστική οδήγηση, εξατομικευμένο στυλ και ανώτερη ποιότητα, διασφαλίζοντας παράλληλα μία ιδιαίτερα υψηλή αξία μεταπώλησης. Εδώ και πολλά χρόνια, τα μοντέλα MINI συγκαταλέγονται ανάμεσα στους νικητές της κατάταξης “Resale Value Giants” που δημοσιεύει το “Focus Online”. Στην τρέχουσα λίστα, δύο μοντέλα MINI επικράτησαν στην πρώτη θέση, σε δύο κατηγορίες.

mini one.jpg
Το νέο 3θυρο MINI One 102 hp, κατανάλωση μικτού κύκλου: 4,8 – 4,7 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 111 – 109 g/km) ήταν το μοντέλο με την υψηλότερη αξία μεταπώλησης στη μικρή κατηγορία, κάτι που πέτυχε αντίστοιχα το νέο MINI One Clubman 102 hp, κατανάλωση μικτού κύκλου: 5,3 – 5,1 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 124 – 119 g/km) στην compact κατηγορία. Αυτές οι αξιολογήσεις βασίζονται σε αναλύσεις που διεξάγει το ινστιτούτο έρευνας αγοράς Bähr & Fess Forecasts, με έδρα το Saarbrücken. Από την έρευνα προκύπτει η προβλεπόμενη αξία μεταπώλησης των σημερινών νέων αυτοκινήτων μετά από τέσσερα χρόνια. Για το 3θυρο MINI One οι ειδικοί της αγοράς προβλέπουν αξία μεταπώλησης 56,5% επί της σημερινής λιανικής τιμής μέσα σε τέσσερα χρόνια.

mini-one-first-5-door-.jpg
Από την άλλη, το MINI One Clubman τα καταφέρνει ακόμα καλύτερα στην τρέχουσα αξιολόγηση: μετά από μία τετραετία, το μοντέλο προβλέπεται να έχει αξία μεταπώλησης 58% επί της αρχικής τιμής αγοράς. Στη νέα λίστα “Resale Value Giant”, η αξιολόγηση των μοντέλων έγινε σε συνολικά 16 κατηγορίες οχημάτων. Στις προβλέψεις τους, οι ειδικοί της αγοράς λαμβάνουν υπόψη όχι μόνο τα χαρακτηριστικά κάθε μοντέλου αλλά και το κύρος της μάρκας, τις επιδόσεις και τις συγκριτικές δοκιμές, τον ανταγωνισμό στη συγκεκριμένη κατηγορία, τις έρευνες πελατών και τις γενικές οικονομικές εξελίξεις. Η σύγκριση των αξιών μεταπώλησης είναι ένα κρίσιμο κριτήριο για υποψήφιους αγοραστές νέων οχημάτων, τη στιγμή της απόφασης αγοράς.

Βαγγέλης Γκούμας