Η Hyundai Motorsport ολοκλήρωσε τον τελικό γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι της FIA (WRC) για το 2016 με μια ισχυρή θέση στο βάθρο. Ο Thierry Neuville κατέκτησε την τρίτη θέση σε μια δραματική τελευταία ημέρα στο Ράλι Αυστραλίας.

Και τα τρία πληρώματα των New Generation i20 WRC τερμάτισαν μέσα στην πρώτη πεντάδα, με τον Hayden Paddon να τερματίζει στην τέταρτη θέση για την Hyundai Shell World Rally Team ακριβώς 1.6s μπροστά από τον Dani Sordo (#20 Hyundai Mobis World Rally Team). Οι Neuville και Sordo απέσπασαν επιπλέον βαθμούς, καθώς τερμάτισαν στη δεύτερη και τρίτη θέση στη Power Stage.

Το αποτέλεσμα επέτρεψε στον Neuville να εξασφαλίσει τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα των οδηγών. Το πέμπτο συνεχόμενο βάθρο για τον Βέλγο και έβδομο συνολικά για τη σεζόν, τον ανεβάζει στους 160 βαθμούς, έξι μόνο βαθμού πίσω από τον πλησιέστερο αντίπαλό του - και νικητή του Ράλι Αυστραλίας – Andreas Mikkelsen.
Hyundai_Motorsport2.jpg
Το Ράλι Αυστραλίας αποτελεί το δέκατο ράλι της σεζόν, επί συνόλου δεκατριών ράλι, στo οποίo η Hyundai Motorsport έχει κατακτήσει μια θέση στο βάθρο με το New Generation i20 WRC. Έχοντας ήδη επιβεβαιώσει τη δεύτερη θέση στο Πρωτάθλημα των Κατασκευαστών κατά τον τελευταίο γύρο, η ομάδα ολοκληρώνει την τρίτη και πιο ανταγωνιστική της σεζόν στο WRC με δύο νίκες, δώδεκα θέσεις στο βάθρο, 47 νίκε�� σε stages και 24 βαθμούς στην Power Stage.

Για τους Neuville (#3 New Generation i20 WRC) και Nicolas Gilsoul, ο οποίος επίσης εξασφάλισε τη δεύτερη θέση στο Πρωτάθλημα των Συνοδηγών, ήταν ένα τέλος που ταίριαζε σε μια τόσο ανταγωνιστική σεζόν. Ένα βάθρο στο Μόντε Κάρλο, η νίκη στη Σαρδηνία και στη συνέχεια διαδοχικά τρία κορυφαία αποτελέσματα από τη Γερμανία έως την Αυστραλία, αποτελούν μια αξέχαστη σεζόν για το βελγικό πλήρωμα.
_Hyundai_Motorsport_3.jpg
Ο Paddon (#4 New Generation i20 WRC) και ο συνοδηγός του John Kennard είχαν ένα απογοητευτικό κλείσιμο της σεζόν τους. Η ζημιά που προκλήθηκε στο ελαστικό τους στην Bucca Stage, επέφερε απώλεια χρόνου με αποτέλεσμα να φθάσουν στην πέμπτη θέση. Η δυναμική τους επιστροφή όμως τους ανέβασε μια θέση προς πάνω μέχρι το τέλος του αγώνα.

Ο Sordo (# 20 New Generation i20 WRC) και o συνοδηγός του Marc Marti ολοκλήρωσαν τη σεζόν τους με ένα βαθμό στην Power Stage και μόλις 16 δευτερόλεπτα από το βάθρο.Με δύο νίκες και τη δεύτερη θέση στο Πρωτάθλημα των Κατασκευαστών, το 2016 υπήρξε η πιο ανταγωνιστική σεζόν για την Hyundai Motorsport στο WRC, επιστέγασμα της οποίας υπήρξε ο τερματισμός μέσα στην πρώτη πεντάδα τριών New Generation i20 WRC στην Αυστραλία.

Βαγγέλης Γκούμας