Το Up! είναι το πρώτο μοντέλο της σειράς της VW και απευθύνεται στους οδηγούς που επιζητούν ένα ποιοτικό, μικρό, ασφαλές και ευκολοδήγητο αυτοκίνητο με πλούσιο εξοπλισμό . Ακόμη όμως και αν διαθέτει όλα αυτά τα προσόντα έρχεται κάποια στιγμή και η ώρα της ανανέωσης προκειμένου να κρατήσει αμείωτο το ενδιαφέρον των υποψηφίων αγοραστών. Έτσι με το πρόσφατο φρεσκάρισμα το πρώτο έγινε καλύτερο με αλλαγές ουσίας.

Ας ξεκινήσουμε από την κορμοστασιά του Up! Οι ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες απέκτησαν εντονότερες ακμές και αύξησαν το μήκος κάποια χιλιοστά φθάνοντας τα 3,6 μέτρα από τα 3,54 μέτρα. Ξεχωρίζουν τα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα μπροστά τεχνολογίας LED αλλά και τα πίσω νέας σχεδίασης φώτα. Οι νέοι καθρέφτες έχουν πλέον ενσωματωμένα τα φλας ενώ και οι ζάντες αλουμινίου έχουν διαφορετικά σχέδια. Επιπλέον ο πελάτης έχει στην διάθεση του περισσότερα χρώματα- 13 παρακαλώ- στα οποία συμπεριλαμβάνονται σε σχέση με πριν, επτά νέα.

Οι αποχρώσεις είναι Τeal Βlue, Coral Red, Costa Azul, Honey Yellow, Edelweiss, Habanero Orange και Savanna Gold. Εντυπωσιακές είναι και οι αντιθέσεις με τις 3 διαφορετικές αποχρώσεις στην οροφή ενώ υπάρχει η επιλογή και 10 διαφορετικών διακοσμητικών αυτοκόλλητων γεγονός που σου δίνει την δυνατότητα να φτιάξεις το δικό σου μοναδικό Up!

UPPPP.jpg
Όμορφες είναι και οι αλλαγές που έχουν γίνει στο εσωτερικό. Με την δυνατότητα επιλογής μεταξύ επτά σχεδίων στις ταπετσαρίες και 13 στο ταμπλό. Όλα αυτά που μόλις είδατε δείχνουν ότι οι υπεύθυνοι της VW έπιασαν καλά το νόημα της συγκεκριμένης κατηγορίας που απευθύνεται σε ανθρώπους που δεν θέλουν απλά ένα μικρό αυτοκίνητο αλλά επιθυμούν να είναι και χαρούμενο ,«έγχρωμο» έτσι ώστε να τους φτιάχνει την διάθεση και μόνο που θα το δουν από μακριά. , Η ποιότητα κατασκευής είναι σε υψηλά επίπεδα για την κατηγορία γεγονός που δείχνει ότι η VW δεν θέλει να κάνει μεγάλες εκπτώσεις σε σχέση με τα μεγαλύτερα της και ακριβότερα μοντέλα της . Ο πίνακας οργάνων έχει πιο ευκρινή στοιχεία με μεγαλύτερο στροφόμετρο.
vw up ταμπλο.jpg
Το μάτι πάντως πέφτει κατευθείαν στο νέο ηχοσύστημα το οποίο έχει την δυνατότητα σύνδεσης με Smartphone προβάλλοντας χάρτες πλοήγησης. Το ηχοσύστημα έχει αναβαθμιστεί από την BeatsAudio.Ανάλογα με την επιλογή της έκδοσης μπορείς να έχεις διαθέσιμο σύστημα αυτόματου κλιματισμού, με φίλτρο αντιαλλεργικό. Η λίστα με τον προαιρετικό εξοπλισμό συμπληρώνει το σύστημα αυτόνομης πέδησης City Emergency Braking που λειτουργεί με ταχύτητες έως 30 χλμ./ ώρα, το cruise control,η υποβοήθηση στάθμευσης Park Pilot με κάμερα οπισθοπορείας.
up_beats_05_.jpg
Η έκδοση που πήραμε στα χέρια μας φορούσε τον 1,0 τρικύλινδρο κινητήρα με απόδοση 75 άλογα στις 6200 σ.α.λ. Το μοτέρ αυτό με την βοήθεια του πολύ καλού σε κλιμάκωση μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων με τις 5 σχέσεις κινεί με αξιοπρέπεια το αμάξωμα των 1002 κιλών και πετυχαίνει ικανοποιητικές επιδόσεις . Τα 0-100 χλμ./ ώρα έρχονται 13,5 δευτερόλεπτα ενώ η τελική άγγιξε τα 172 χλμ. ώρα. Το VW Up! Είναι ευκολοδήγητο αυτοκίνητο, σβέλτο στην πόλη , με καλή ανταπόκριση στο πάτημα του γκαζιού (ροπή στα 92 Nm /3000-4200 σ.α. λ.). Τα πολύ καλά νέα έρχονται από τον τομέα της κατανάλωσης ,καθώς η βελόνα του δείκτη βενζίνης δεν …κατεβαίνει με τίποτα σε σημείο μάλιστα που να νομίσουμε ότι είχε χαλάσει. Απλά κάναμε κακή εκτίμηση γιατί η βελόνα λειτουργούσε κανονικά και η κατανάλωση σε μικτές συνθήκες κυμαίνεται σε 4,2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.(εκπομπές 96 m.CO2).
up_beats_07_.jpg
Το ανανεωμένο VW Up!αποδείχθηκε υπάκουο στις εντολές μας με το καλό σε πληροφόρηση σύστημα διεύθυνσης . Αυτό που μας άρεσε είναι ότι το Up! «πατάει» με σιγουριά στον δρόμο και περνάει με στιβαρό τρόπο πάνω από τις εγκάρσιες ανωμαλίες του οδοστρώματος, αποδεικνύοντας με αυτό τον τρόπο την προσοχή που έδειξαν οι μηχανικοί στην συναρμολόγηση αλλά και στην ρύθμιση των αναρτήσεων . Τα φρένα ακολουθούν την πολύ καλή εικόνα των υπολοίπων μηχανικών αρετών του αυτοκινήτου. Το λιλιπούτειο μοντέλο της Γερμανικής εταιρείας είναι στην καλύτερη του φάση με αναβαθμισμένο εξοπλισμό και πολλές επιλογές εξατομίκευσης.
vw up  πισω.jpg
Όσο για τις εκδόσεις υπάρχει η βασική take up! με φώτα ημέρας LED, ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης , κλιματισμό, ESP, και 14άρες ζάντες . Η επόμενη move up! διαθέτει επιπλέον ηλεκτρικά εμπρός παράθυρα, τηλεχειριζόμενο κεντρικό κλείδωμα, σύστημα πολυμέσων με υπολογιστή ταξιδιού και πλοήγηση, Bluetooth, θύρα USB, SD και aux in, επένδυση στο ταμπλό, κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο σε ύψος και διαιρούμενο πίσω κάθισμα Στην πλούσια high up! έχουν προστεθεί προβολείς ομίχλης, ζάντες αλουμινίου, δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι, ηλεκτρικοί - θερμαινόμενοι καθρέφτες, υπολογιστής ταξιδιού plus και αναβαθμισμένος διάκοσμος. Και για όσους θέλουν κορυφαίο εξοπλισμό για την κατηγορία υπάρχει η up! beats με επιπλέον ηχοσύστημα ισχύος 300W με 7 ηχεία, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα και αυτόματο κλιματισμό 1.0. Οι τιμές για την έκδοση με τα 75 άλογα είναι για την move up! 11.230€ για την high up! 12.030€ και για την up! Beats 13.200€.

Βαγγέλης Γκούμας