​Το Ateca, ο τρίτος πυλώνας της μάρκας,παίζει σημαντικό ρόλο στη γαλλική πρωτεύουσα. Το πρώτο SUV της SEAT με την ειδική έκδοση Χ-Perience κάνει το ντεμπούτο του στο Παρίσι. Το Ateca X-Perience, εμπνευσμένο από το Μεσογειακό πολιτισμό παρουσιάζει την πιο περιπετειώδη και off-road πλευρά του και φανερώνει τις μελλοντικές δυνατότητες της οικογένειας Ateca.

Η Ισπανική μάρκα διαθέτει ουσιαστικά δύο περίπτερα, σε μια νέα, καινοτόμα προσέγγιση. Ένα διαδραστικό 4D αμφιθέατρο στον εσωτερικό χώρο, όπου κάθε 30 λεπτά πραγματοποιείται η συνέντευξη Τύπου και στο οποίο α εμφανίζεται ένα car configurator που με χρήση της τεχνολογίας BitBrain θα διαμορφώνει το νέο SEAT Ateca σύμφωνα με τις προτιμήσεις των χρηστών, καθώς και έναν υπαίθριο χώρο επαφών, όπου θα βρίσκεται το κέντρο τύπου και η ζώνη χαλάρωσης για τους επισκέπτες.

Το Created in Barcelona concept τονίζει σημαντικές αξίες όπως η καινοτομία, η τεχνολογία και η αστική σχεδίαση, που μοιράζονται από κοινού η SEAT και η πόλη της Βαρκελώνης. Η SEAT έχει ήδη ξεκινήσει τη διαδικασία εξέλιξης που θα την καταστήσει μία μάρκα επικεντρωμένη στην αυτοκίνηση με προσιτές και ολοκληρωμένες λύσεις. Ο μετασχηματισμός αυτός θα τροποποιήσει το όραμα της μάρκας για το μέλλον, την ιδέα της αυτοκίνησης, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της καθώς και τις δομές και τις διαδικασίες των εσωτερικών ομάδων της εταιρείας.

To σαλόνι αυτοκινήτου στο Παρίσι, συμπίπτει χρονικά με τη σταθεροποίηση των οικονομικών αποτελεσμάτων της SEAT και με την ενισχυμένη “επιθετική” προϊοντική της πολιτική. Η SEAT προχωρά σταθερά μπροστά προς μία βιώσιμη κερδοφορία και αναμένει να κλείσει το 2016 με κέρδη μετά από το ένα πρώτο εξάμηνο με λειτουργικά κέρδη 93 εκατομμύρια ευρώ ή 77% περισσότερα από την ίδια περίοδο του 2015. Μετά το Ateca, η SEAT θα λανσάρει τρία νέα μοντέλα, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου, μικρότερου, SUV crossover που θα κατασκευαστεί το Martorell.

Βαγγέλης Γκούμας