Καθώς οι αγοραστές νέων αυτοκινήτων παραδέχονται ότι η μάρκα του ηχοσυστήματος επηρεάζει της απόφαση αγοράς ενός οχήματος, η Ford με τη HARMAN αποφάσισαν να συνεργαστούν για να προσφέρουν μία επαναστατική εμπειρία ήχου εφοδιάζοντας με νέα συστήματα ήχου B&O PLAY τα μοντέλα Ford σε όλο τον κόσμο.

Πρόσφατη μελέτη (Ipsos 2016 Automotive Audio Branding), αποκαλύπτει ότι σχεδόν για το ένα τρίτο των αγοραστών νέων αυτοκινήτων, η μάρκα του ηχοσυστήματος επηρεάζει σημαντικά την απόφαση αγοράς του επόμενου αυτοκινήτου του. Τα προϊόντα B&O PLAY κουβαλάνε μία παράδοση 90 χρόνων στο χώρο των ηχοσυστημάτων, με φυσικά υλικά κατασκευής, μοναδική αισθητική και ήχο υψηλής ποιότητας και εγγυώνται μία σταθερά ποιοτική ακουστική εμπειρία στο σπίτι, ή εν κινήσει και σύντομα στο αυτοκίνητο.

Η Ford ανακοίνωσε την αποκλειστική συνεργασία με τη HARMAN κατά τη διάρκεια του ετήσιου συνεδρίου ‘Further with Ford’. Το B&O PLAY θα κάνει το ντεμπούτο του σε μοντέλα Ford σε όλο τον κόσμο ξεκινώντας από του χρόνου.

Η μοναδική φιλοσοφία των συστημάτων B&O PLAY δημιουργεί μία εξατομικευμένη εμπειρία ήχου με ειδικά σχεδιασμένη θέση των ηχείων και προσαρμογή στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά κάθε μοντέλου Ford. Αυτό σημαίνει ότι διασφαλίζεται σταθερά η βέλτιστη ποιότητα ήχου μέσα στην καμπίνα, ανεξαρτήτως οδηγικών συνθηκών ή της θέσης του επιβάτη.

Θέλοντας να αποτυπώσει τη δύναμη του ήχου, η Ford με τη συμβολή του B&O PLAY αποκάλυψε μία εγκατάσταση με την ονομασία Sound Journeys, μία εμπειρία που διεγείρει και τις πέντε αισθήσεις.

Χρησιμοποιώντας προϊόντα B&O PLAY, η εγκατάσταση προσομοιώνει τρία διαφορετικά φυσικά περιβάλλοντα – ένα δάσος, ένα φαράγγι και έναν ωκεανό – με ανάλογο ήχο. Η εμπειρία προσομοιώνει ακόμα και ήχους κυμάτων, δείχνοντας πώς ο ήχος μπορεί να μεταμορφώσει ακόμα και ένα καθημερινό περιβάλλον, δημιουργώντας πλουσιότερες και πιο ενστικτώδεις εμπειρίες για τον άνθρωπο.

Βαγγέλης Γκούμας