Η Hyundai Motor παρουσιάζει το νέο IONIQ στο Generation IONIQ Tour, που θα πραγματοποιηθεί σε μεγάλες πόλεις σε όλη την Ευρώπη. Ξεκίνησε στη Φραγκφούρτη από τις 29 Αυγούστου έως τις 6 Σεπτεμβρίου μπροστά από το Skyline Plaza, όπου οι επισκέπτες μπορούν να οδηγήσουν το αυτοκίνητο και να βιώσουν τα προνόμια των ηλεκτρικών μοντέλων.

Στο Generation IONIQ Tour, οι ενδιαφερόμενοι επισκέπτες θα μπορούν καθημερινά να επισκέπτονται το χώρο από τις 11.00 πμ. έως τις 20.00 μμ. Η περιοδεία, μετά το γερμανικό ντεμπούτο, θα συνεχίσει να υποδέχεται τους επισκέπτες στο Όσλο, το Άμστερνταμ και το Μιλάνο.Το Hyundai IONIQ είναι το πρώτο αυτοκίνητο στον κόσμο που προσφέρει μια επιλογή από τρία εναλλακτικά συστήματα κίνησης : υβριδικό, plug-in υβριδικό και πλήρως ηλεκτρικό σε έναν ενιαίο τύπο αμαξώματος. Αυτή η καινοτόμος νέα προσέγγιση από την Hyundai Motor κάνει προσιτή στο ευρύ κοινό την ηλεκτροκίνηση και την οδήγηση οχημάτων με χαμηλές έως μηδενικές εκπομπές ρύπων..

Στo περίπτερο με σήμα Q οι επισκέπτες θα εξοικειωθούν με το αυτοκίνητο μέσω της τεχνολογίας «augmented reality»με ιδιαίτερα ψυχαγωγικό και ενημερωτικό περιεχόμενο που βασίζεται σε εξειδικευμένο πρόγραμμα υπολογιστή, παρέχοντας ένα υπερσύγχρονο θέαμα. Ένα ειδικά διαμορφωμένο IONIQ app παρέχει πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με τις λεπτομέρειες του αυτοκινήτου, όπου ο χρήστης θα λαμβάνει μέσω της κάμερας του tablet ή του smartphone. Προβάλλεται μέσω γυαλιών εικονικής πραγματικότητας και έτσι το IONIQ προβάλλεται με ένα συναρπαστικό τρόπο σε βίντεο 360°.

Ένα ακόμα highlight, είναι ο ψηφιακός τοίχος επιθυμιών, που θα επιτρέπει στους επισκέπτες να εκφράσουν τις επιθυμίες τους για το μέλλον και να μοιραστούν το video link με τους φίλους τους μέσω των κοινωνικών δικτύων. Με ιδιαίτερη έμφαση στα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας για τις καμπάνιες της, η εταιρεία έχει δημιουργήσει περιεχόμενο για να εξηγήσει τις τεχνολογίες του IONIQ και να αναδείξει τα πλεονεκτήματα του κάθε συστήματος μετάδοσης κίνησης, ενημερώνοντας τους πελάτες για την κάθε λύση.
generation_ioniq_l 1.JPG
Τα videos, τα γραφικά και το περιεχόμενο της τεχνολογίας «augmented reality» παρέχουν πληροφορίες και πλούσια εμπειρία στους πελάτες, σε απευθείας σύνδεση, σε κινητές συσκευές και σε περιβάλλον εκθεσιακών χώρων. Οι καμπάνιες προ-λανσαρίσματος και λανσαρίσματος του IONIQ βασίζονται σε ένα ψηφιακό κόμβο, με όλα τα περιεχόμενα σε μια κεντρική τοποθεσία. Ένα απλό, διαφανές εργαλείο σύγκρισης βοηθά να συγκριθεί γρήγορα το IONIQ με τους κύριους ανταγωνιστές του. Με γνώμονα μια αναλυτική προσέγγιση, η Hyundai Motor μπορεί να εξυπηρετήσει τις ανάγκες πληροφόρησης των πελατών : για παράδειγμα, έχει βελτιστοποιηθεί η αναζήτηση μέσω κινητού τηλεφώνου, καθώς είναι ένα σημαντικό κανάλι επικοινωνίας για το κοινό του.

"Με το IONIQ, απευθυνόμαστε για μια νέα κατηγορία πελατών, με κοινή νοοτροπία και στάση - που τους αποκαλούμε Generation IONIQ. Όπως εκείνοι, έτσι και εμείς πιστεύουμε στην τεχνολογία, η οποία είναι ο λόγος που δημιουργήσαμε το μοναδικό αυτοκίνητο με επιλογή τριών ηλεκτρικών κινητήρων. Η επιλογή του λανσάρισμα μας για το IONIQ είναι επίσης πολύ σύγχρονη, αντανακλώντας την ψηφιακή μας εποχή, και το Generation IONIQ Tour συμπληρώνει αυτή μας την προσέγγιση, φέρνοντας τα αυτοκίνητα σε επαφή με στους ανθρώπους », δήλωσε ο κ. Jochen Sengpiehl, Vice President Marketing της Hyundai Motor Europe.

Το υβριδικό IONIQ και το ηλεκτρικό IONIQ θα λανσαριστεί σταδιακά στις ευρωπαϊκές αγορές από τα τέλη του 2016 και μετά. Το IONIQ Plug-in θα λανσαριστεί στην Ευρώπη το 2017 (οι χρόνοι λανσαρίσματος μπορεί να ποικίλουν ανάλογα με την αγορά).

Βαγγέλης Γκούμας