Η επιστήμη του ανθρωπολόγου για τη Nissan παίζει σημα��τικό ρόλο στην ανάπτυξη του αυτόνομου οχήματος της επόμενης γενιάς καθώς αναλύει τις ανθρώπινες αλληλεπιδράσεις κατά την οδήγηση και εξασφαλίζει ότι ο οδηγός του αύριο είναι ένας "καλός πολίτης" στο δρόμο.
anurvp gynaika.JPG
Σύμφωνα με την Melissa Cefkin, επικεφαλή ανθρωπολόγο στο Nissan Research Center στη Silicon Valley, "Η τεχνολογία των αυτοκινήτων εξελίσσεται συνεχώς και αλλάζει”. "Και τώρα ... με την προσθήκη της αυτόνομης οδήγησης … θα επέλθουν περαιτέρω αλλαγές στην κοινωνία, σε όλο το εύρος της καθημερινής ζωής και συμπεριφοράς μας στο δρόμο."

Στην περίπτωση των αυτόνομων οχημάτων, η Cefkin υποστηρίζει ότι ο ορισμός στο πως οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν με ένα ” κυρίαρχο πολιτιστικό αγαθό” όπως το αυτοκίνητο, θα αποκτήσει μια νέα φρέσκια διάσταση, καθώς οι νέες τεχνολογίες αναμένεται να επηρεάσουν σε καθοριστικό βαθμό τις σχηματίζουσες συμπεριφορές και αποφάσεις τους.

"(Με τα αυτόνομα οχήματα), ακόμα και αν υπάρχει κάποιος στο κάθισμα του οδηγού, το πρόσωπο αυτό μπορεί να μην επεμβαίνει σωματικά στην οδήγηση του αυτοκινήτου. Και στο μέλλον, καθώς προχωράμε στην πλήρως αυτόνομη οδήγηση, μπορεί ακόμη και να μην κάθεται κανείς στην θέση του οδηγού.”
anurvp.nissan 2.JPG
H Cefkin και τα υπόλοιπα μέλη της επιστημονικής της ομάδας, εστιάζουν στο τρίτο ορόσημο του αυτόνομου προγ��άμματος οδήγησης της Nissan: στην ανάπτυξη της ικανότητας του οχήματος να περιηγείται στον αστικό ιστό, συμπεριλαμβανομένων των διασταυρώσεων, χωρίς την παρέμβαση του οδηγού.

Το σύστημα αυτό αναμένεται να λειτουργήσει το 2020, μετά από το λανσάρισμα κατά τον περασμένο Ιούλιο, της πρώτης τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης της Nissan, γνωστής και ως ProPILOT.

Βαγγέλης Γκούμας