Tην Αίγινα επέλεξε η Ελληνική αντιπροσωπεία για να παρουσιάσει το ανανεωμένο σε όλους τους τομείς Mitsubishi Space Star.Επιλογή που για να εκτιμήσουμε τις δυνατότητες του αυτοκινήτου σε συνθήκες πόλης αλλά και σε επαρχιακ��ύς δρόμους με συνεχόμενες στροφές στην διαδρομή προς την Πέρδικα και να χαρούμε ταυτόχρονα και τις ομορφιές του νησιού που απέχει μόλις μια ώρα με το φέρυ μπόουτ από το λιμάνι του Πειραιά. Η παρουσίαση του Space Star έγινε εν πλω.

Η νέα γενιά βασίζεται στην πλατφόρμα «Global Small» είναι μακρύτερη κατά 8,5 εκατοστά φθάνοντας τα 3,795 μέτρα. Σχεδιαστικά μοιάζει με το προηγούμενο μοντέλο με την «μούρη» να έχει αλλάξει σε όλα τα σημεία. Το αυτοκίνητο δείχνει πιο δυναμικό με πολύ όμορφα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας led ,ενώ υπάρχουν νέοι χρωματισμοί και νέες ζάντες αλουμινίου . Στα συν είναι ο συντελεστής αεροδυναμικής αντίστασης cd:0.27 που είναι ιδιαίτερα χαμηλός για αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας.

spACE STAR ΕΣΩΕΤΡΙΚΟ.JPG
Εσωτερικά η αναβάθμιση των υλικών είναι εμφανέστατη, το ταμπλό είναι σύγχρονο με όμορφα ευανάγνωστα όργανα που έχουν πλέον λευκό ξεκούραστο φωτισμό. Οι επιβάτες έχουν πολύ καλούς χώρους στην διάθεση τους και 265 λίτρα για τις αποσκευές τους. Από τα πρώτα μέτρα της δοκιμής εντυπωσιάζεσαι ευχάριστα από τον τρόπο που πατάει το Space Star στον δρόμο αλλά και από τον τρόπο που «φιλτράρει» τις ανωμαλίες του οδοστρώματος . Η βελτιωμένη ανάρτηση έχει πιο σφιχτή ρύθμιση χάρη στα νέα αμορτισέρ και ελατήρια τα οποία προσφέρουν μειωμένες κλίσεις στις στροφές και πολύ καλά «πατήματα» ακόμη και όταν κινηθείς σε γρήγορους ρυθμούς. Το σύστημα διεύθυνσης δείχνει πιο άμεσο με καλύτερη πληροφόρηση και αυτό οφείλεται στη νέα χαρτογράφηση της ηλεκτρικής κρεμαγιέρας. Η ηχομόνωση δεν αφορά μόνο τον τρόπο που απορροφά τους κραδασμούς στον δρόμο αλλά και στον κινητήρα.
space star.jpg
Το τρικύλινδρο βενζινοκίνητο μοτέρ MIVEC των 1, 2 λίτρων Euro 6 δείχνει πιο ήσυχο χάρη και στα εξαρτήματα χαμηλής τριβής με νέα καδένα κίνησης των εκκεντροφόρων και τα νέα πιστόνια ,πιο ζωηρό και πιο οικονομικό. Τα 80 άλογα που αποδίδει κινούν γρήγορα το αμάξωμα των 845 κιλών με τα 0-100 χλμ.ώρα να έρχονται σε 11,7 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 180 χλμ./ώρα . Το μοτέρ αυτό συνεργάζεται με νέα κιβώτια ταχυτήτων, ένα μηχανικό 5 σχέσεων και ένα αυτόματο CVT . Το μοντέλο της δοκιμής μας είχε το δεύτερο το οποίο αποδείχθηκε γρήγορο στην λειτουργία του. όμως τα καλά νέα συνεχίζονται και στον τομέα της κατανάλωσης όπου τα 4,5 λίτρα της εργοστασιακής δείχνουν εφικτά με αμυντική οδήγηση. Οι εκπομπές CO2 είναι 99 γρ./χλμ. για το αυτόματο και 100 γρ. με το χειροκίνητο κιβώτιο).

Με δύο λόγια το Mitsubishi Space Star δεν «πίνει» δεν «καπνίζει». Περισσότερα θα πούμε όταν το οδηγήσουμε για περισσότερες ημέρες. Όσον αφορά τις τιμές, υπάρχουν δυο εκδόσεις εξοπλισμού Intense για τον κινητήρα των 1,2 λίτρων καθώς ο χιλιάρης δεν θα εισάγεται. Η πρώτη με το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων κοστίζει 12990 ευρώ και η δεύτερη με το αυτόματο 14350 ευρώ.
space star πισω.JPGν σας φαίνονται υψηλές τιμές θα πρέπει να ξέρετε ότι αυτές οι εκδόσεις έχουν στάνταρ πλούσιο εξοπλισμό με ζάντες ελαφρού κράματος 14 ή 15 ιντσών ,τις γνωστές ηλεκτρικές ευκολίες αυτόματο κλιματισμό, 4 ηλεκτρικά παράθυρα, αυτόματη ενεργοποίηση φώτων και υαλοκαθαριστήρων, με προβολείς εκφόρτισης αερίου HID, σύστημα εισόδου/εξόδου και εκκίνησης χωρίς κλειδί κ.α. Στα προαιρετικά είναι μόνο το νέο σύστημα infotainment Multifunction GPS Navigation (MGN) με οθόνη αφής 6,5 ιντσών. Σε αυτά προσθέστε 5 χρόνια εγγύηση για τα μηχανικά μέρη , 5 χρόνια για οδική βοήθεια χρηματοδότηση απόκτησης από 150 ευρώ το μήνα και την γνωστή παροιμιώδη αξιοπιστία της Mitsubishi.

Bαγγέλης Γκούμας