Η Volvo αποκάλυψε δύο νέα πρωτότυπα (concept cars) που δίνουν μία πρώτη αίσθηση της μελλοντικής γενιάς των μικρών της μοντέλων, εκφράζουν τη «στρατηγική μικρών αυτοκινήτων» των Σουηδών και σηματοδοτούν την επέκταση της μάρκας σε νέες κατηγορίες.
VOLVO PROT 2.JPG
Τα νέα πρωτότυπα προϊδεάζουν για τα πρώτα μοντέλα βασισμένα στη νέα Σπονδυλωτή Compact Αρχιτεκτονική CMA (Compact Modular Architecture), η οποία δημιουργήθηκε ειδικά για μικρότερα αυτοκίνητα, απελευθερώνοντάς τους σχεδιαστές και τους μηχανικούς της Volvo.

Η στρατηγική μικρού αυτοκινήτου της Volvo είναι ένας ουσιαστικός παράγοντας στη λειτουργική και οικονομική μετεξέλιξη της εταιρείας, σε παγκόσμιο επίπεδο, η οποία βρίσκεται εν εξελίξει. Η σουηδική μάρκα εφαρμόζει ένα ιδιαίτερα φιλόδοξο πρόγραμμα ανανέωσης, που οδηγεί στον επαναπροσδιορισμό του brand ώστε να ανταγωνιστεί ακόμα πιο δυναμικά τους premium ανταγωνιστές της σε παγκόσμιο επίπεδο τα επόμενα τέσσερα χρόνια.
VOLVO PROT. 4.JPG
Η νέα παγκόσμια σειρά μικρών αυτοκινήτων της Volvo θα συμπεριλάβει ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο (με μπαταρία) όχημα, καθώς επίσης και εκδοχές Twin Engine υβριδικών plug-in μονάδων, σε αντιστοιχία με τη δέσμευση της εταιρείας για τον εξηλεκτρισμό ολόκληρης της γκάμας της.

Η Volvo στοχεύει σε συνολικές πωλήσεις έως και ενός εκατομμυρίου ηλεκτρικών αυτοκινήτων παγκοσμίως, μέχρι το 2025.Εκτός από την τολμηρή εξωτερική τους σχεδίαση και τις επιλογές ηλεκτροκίνησης, τα νέα μοντέλα θα προσφέρουν μια πλήρη σειρά καινοτόμων υπηρεσιών συνδεσιμότητας, μαζί με το πιο προηγμένο στάνταρ πακέτο χαρακτηριστικών ασφαλείας στον κόσμο και την επαναστατική σκανδιναβική σχεδίαση τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά.
VOLVO_PROT 5.JPG
Η ανακοίνωση για τη νέα παγκόσμια στρατηγική μικρού αυτοκινήτου της Volvo έρχεται λίγες μόλις μέρες μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της Volvo Cars για το πρώτο τρίμηνο του έτους, σε επίπεδο πωλήσεων και κερδοφορίας.

Βαγγέλης Γκούμας