Η Opel ανέλυσε λεπτομερώς τη νέα στρατηγική της που επιδιώκει μεγαλύτερη διαφάνεια, αξιοπιστία και απόδοση όπως ανακοίνωσε τον περασμένο Δεκέμβριο. Από φέτος το καλοκαίρι, η εταιρία θα κάνει το επόμενο βήμα προκειμένου να βελτιώσει τη διαφάνεια και να είναι σύννομη με τις μελλοντικές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων.

Ξεκινώντας με το νέο Opel Astra από τον Ιούνιο - και επιπλέον των επίσημων τιμών κατανάλωσης & εκπομπών CO2 - η Opel θα δημοσιεύει αποτελέσματα κατανάλωσης από διαφορετικά οδηγικά στυλ όπως έχουν καταγραφεί στις δοκιμές WLTP.

Επιπλέον, η Opel θα εφαρμόσει μία πρωτοβουλία για μείωση των εκπομπών οξειδίων του αζώτου NOx μέσω επιλεκτικής αναγωγής καυσαερίων SCR (Selective Catalytic Reduction) σε νέα οχήματα diesel από τον Αύγουστο και μετά. Πρόκειται για ένα ενδιάμεσο βήμα με σκοπό τη συμμόρφωση με τη λεγόμενη RDE νομοθεσία (Real Driving Emissions) που θα τεθεί σε ισχύ από το Σεπτέμβριο του 2017. Η Opel προτίθεται να προσφέρει στις Ρυθμιστικές Αρχές στρατηγικές χαρτογράφησης κινητήρα που θα μπορούν να λειτουργήσουν σαν βάση διαλόγου υπέρ της πρόληψης.

Όπως ανακοίνωσε το Δεκέμβριο, η Opel αναλαμβάνει δράση και σε ό,τι αφορά τις εκπομπές NOx για να βελτιώσει τους κινητήρες Euro 6 diesel SCR εν όψει των μελλοντικών προδιαγραφών του RDE. Το RDE είναι το υπό ρεαλιστικές οδηγικές συνθήκες πρότυπο που συμπληρώνει τις τρέχουσες μεθόδους δοκιμών και μετρά τα καυσαέρια ενός οχήματος κατευθείαν στο δρόμο.Η βελτιωμένη εκδοχή Euro 6 SCR θα αρχίσει να εφαρμόζεται σε νέα οχήματα από τον Αύγουστο του 2016.

Επιπλέον, στα πλαίσια των ενεργειών για την ικανοποίηση των πελατών, θα περιλαμβάνεται μία εθελοντική δοκιμή με τη συμμετοχή πελατών, 57.000 οχημάτων Euro 6 SCR που κυκλοφορούν ήδη στους Ευρωπαϊκούς δρόμους (Zafira Tourer, Insignia και Cascada). Η δραστηριότητα θα ξεκινήσει τον Ιούνιο του 2016.

Βαγγέλης Γκούμας