Το Golf είναι ένα αυτοκίνητο που αποτελεί σημείο αναφοράς στην κατηγορία του. Η VW είναι μια αυτοκινητοβιομηχανία που έφερε την επανάσταση στους κινητήρες με τα λίγα κυβικά και τις μεγάλες ιπποδυνάμεις και την κωδική ονομασία downsizing. Τώρα η Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία τόλμησε και έκανε την διαφορά πριμοδοτώντας το Golf με έναν δυνατό κινητήρα που αποδίδει 115 ίππους με την βοήθεια υπερτροφοδότη από μόλις 999 κ.εκ. Ελάτε να γνωρίζουμε το νέο Golf που για μια ακόμη φορά είναι στα καλύτερα του .Έχει επιδόσεις είναι οικονομικό στην χρήση και γίνεται έτσι πιο προσιτό για αυτούς που επιθυμούν να αποκτήσουν ένα διαχρονικά καλό αυτοκίνητο.
VW GOLF λαι.jpg
Στην πραγματικότητα κανείς δεν μπορούσε να πιστέψει τουλάχιστον πριν από λίγα χρόνια ότι από μόλις 1000 κ.εκ. θα είχες ιπποδύναμη που θα έφτανε και θα ξεπερνούσε ακόμη κα�� τα 115 άλογα με μεγάλη οικονομία καυσίμου. Μάλιστα αν έλεγες ότι το μοτέρ θα ήταν τρικύλινδρο θα γελούσαν με την…άγνοια σου. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν κατευθείαν από τις δυνατότητες του κινητήρα.

Μιλάμε για ένα τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο σύνολο τεχνολογίας TSI το οποίο σε εκπλήσσει ευχάριστα από τα πρώτα μέτρα της διαδρομής. Με το πάτημα του γκαζιού νομίζεις ότι κάτω από το καπό βρίσκεται τουλάχιστον ένας 1600άρης κινητήρας. Τα 115 άλογα στις 5000 σ.α.λ. κινούν όχι με απλά με αξιοπρέπεια αλλά με γρήγορους ρυθμούς το αμάξωμα των 1200 κιλών αποδεικνύοντας ότι η τεχνολογία είναι αυτή που παίζει ρόλο και όχι τα κυβικά.

Μάλιστα αν αναλογιστείς ότι με την συμπαράσταση του μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων με τις 6 σχέσεις τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 9,4 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα αγγίζει με ευκολία τα 204 χλμ./ώρα τότε έχεις κάθε λόγο να προτιμήσεις το χιλιαράκι Golf που εκτός των άλλων είναι και ιδιαίτερα οικονομικό στην κατανάλωση καυσίμου. Έτσι με σχετικά …αμυντική οδήγηση μπορείς να πιάσεις κατανάλωση 5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα με τις εκπομπές CO2 να είναι στα 99 γρμ./χλμ.. Σε αυτά τα νούμερα συνηγορούν και το σύστημα start&stop αλλά και η μειωμένη απόσταση από το έδαφος κατά 1,5 εκατοστό. Βέβαια όλα αυτά επιτυγχάνονται χωρίς… τσιτώματα του μοτέρ καθώς η ροπή των 200 Nm στις 2.000 – 3.500 σ.α.λ δίνει ελαστικότητα σε σημείο που να πιάνεις τα 140 χλμ./ώρα με την βελόνα του στροφόμετρου να είναι κολλημένη στις 3000 σ.α.λ.
volkswagen-golf-tsi- πισω.jpg
Το πιο σημαντικό. Το ανέβασμα στα «κόκκινα» γίνεται με πολιτισμένο τρόπο χωρίς να εμφανίζει ο κινητήρας ακουστικά τον τρικύλινδρο χαρακτήρα του. Τα καλά νέα συνεχίζονται και στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς. Η διάταξη και η ρύθμιση των αναρτήσεων με γόνατα Μακφέρσον μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω λειτουργεί με βάση την άνεση των επιβατών ενώ σε συνδυασμό και με το στιβαρό πλαίσιο εξασφαλίζει μειωμένες κλίσεις και ασφαλή κρατήματα στις στροφές. Στρίβοντας παρατηρείς ότι το σύστημα διεύθυνσης με την ηλεκτρική υποβοήθηση σου δίνει πολύ καλή αίσθηση και πληροφόρηση. Σε κάθε δύσκολη περίπτωση και σε οριακές ταχύτητες το στάνταρ σύστημα ευστάθειας διορθώνει τα κακώς κείμενα και επαναφέρει το αυτοκίνητο στην σωστή τροχιά. Τα φρένα αποτελούν εγγύηση για άμεσο σταμάτημα ακόμη και μετά από παρατεταμένη χρήση. Κατά τα άλλα έχουμε να κάνουμε με ένα Golf. Τι σημαίνει αυτό;
VW GOLF BLUEMOTION 2.jpg
Ποιότητα κατασκευής στο εσωτερικό με προσεγμένο φινίρισμα και φινιρισμένες μεταλλικές επιφάνειες στο ταμπλό διαθέτει πολύ καλούς χώρους για τους επιβάτες και 380 λίτρα για τις αποσκευές τους. Στο μοντέλο της δοκιμής μας υπήρχε και έγχρωμη οθόνη στην κονσόλα όπου προβάλλονταν όλες οι πληροφορίες για το ηχοσύστημα, σύνδεση με το κινητό , πλήρη στοιχεία για την κατάσταση του αυτοκινήτου και κάμερα οπισθοπορείας..Το Golf 1.0 TSI BlueMotion ικανοποιεί και στον τομέα του εξοπλισμού οι οποίος μεταξύ άλλων διαθέτει 7 αερόσακους, ζάντες αλουμινίου ,κλιματισμό, όλες τις γνωστές ηλεκτρικές ευκολί��ς , ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας και προηγμένο σύτημα Auti Hold.
volkswagen-golf-tsi- tamplo kontino.jpg
Για να αποκτήσεις το Golf 1.0 TSI με τα 115 άλογα , ένα αυτοκίνητο που αποτελεί σταθερή αξία με υψηλή τιμή μεταπώλησης χρειάζεσαι από 19190 ευρώ με το όφελος της απόσυρσης για το τρίθυρο αμάξωμα, ενώ το πεντάθυρο χρειάζεσαι 20140 ευρώ με απόσυρση.

Βαγγέλης Γκούμας