Οι πωλήσεις SEAT σε παγκόσμιο επίπεδο, αυξήθηκαν κατά 4,9% μέσα στο πρώτο 9μηνο του έτους. Μέχρι τον Σεπτέμβριο, η εταιρεία πούλησε 308.400 οχήματα, 14.400 περισσότερα σε σχέση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους (294.000 πωλήσεις). Η πορεία των πωλήσεων συνέχισε να ακολουθεί την ίδια θετική τάση που άρχισε από το 2013 και ενισχύθηκε από το Leon, το Ibiza αλλά και από το νέο Alhambra. Μεταξύ Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2015, οι πωλήσεις SEAT αυξήθηκαν κατά 29,5% σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2012 (238.200 πωλήσεις).

Αιχμή του δόρατος σε αυτή την προσπάθεια αποτελεί το Leon. Οι πωλήσεις του πιο δημοφιλούς compact μοντέλου της μάρκας αυξήθηκαν κατά 5,8% και έφτασαν στις 122.400, 6.800 περισσότερες σε σχέση με το πρώτο 9μηνο του 2014. Η οικογενειακή estate έκδοση Leon ST, εδραίωσε την επιτυχία της με μία αύξηση 34,6% (44.100 πωλήσεις συνολικά). Το Ibiza σημειώνει επίσης πρόοδο με μία αύξηση 3,3%, φτάνοντας στις 119.100 πωλήσεις μέχρι τον Σεπτέμβριο με τις πωλήσεις του ανανεωμένου ΙΒΙΖΑ GP2 να έχουν μόλις ξεκινήσει.

Ο Πρόεδρος της SEAT Jürgen Stackmann, εξέφρασε την ικανοποίηση του για την πορεία των πωλήσεων: «Έχουμε πετύχει σταθερή αύξηση από το 2013, χάρη στην θετική πορεία όλων των μοντέλων της γκάμας. Κατά την διάρκεια του τρέχοντος έτους ανανεώσαμε μοντέλα όπως το Ibiza, το Alhambra και το Toledo και λάνσαρε τα νέα action model CONNECT σε συνεργασία με την Samsung , εξοπλίζοντας τα μοντέλα μας με τα καλύτερα χαρακτηριστικά από άποψη συνδεσιμότητας. Θα συνεχίσουμε την επέκταση της γκάμας μας, ξεκινώντας από το πρώτο SUV της SEAT το 2016».

Βαγγέλης Γκούμας