Η Mopar, η μάρκα αναφοράς για services, φροντίδα πελατών, γνήσια ανταλλακτικά και αξεσουάρ για τη Fiat Chrysler Automobiles, προβάλλει ένα σημαντικό προφίλ στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου 2015 στη Φρανκφούρτη (IAA), που αντανακλά την αυξανόμενη παρουσία της στις αγορές της εμπορικής περιοχής EMEA.

Το κοινό θα μπορέσει να θαυμάσει από κοντά το τεράστιο φάσμα των προϊόντων που προσφέρονται στους πελάτες, τόσο στο σημείο πωλήσεων όσο και αργότερα μέσω των υπηρεσιών after sales, ώστε να μπορούν να εξατομικεύουν τα αυτοκίνητα τους με αποκλειστικές υπηρεσίες και αξεσουάρ.
_Mopar_ 3.JPG


Η Mopar δημιούργησε μια ειδική σειρά από αξεσουάρ για το 500X για να κάνει το νέο crossover ακόμη πιο ελκυστικό. Το αυτοκίνητο που θα επιδεικνύεται στην έκθεση θα έχει αποκλειστικές ζάντες αλουμινίου 18” και "Chrome pack", το οποίο περιλαμβάνει κομψά στοιχεία χρωμίου όπως οι επενδύσεις των θυρών, τα πλαίσια των φώτων ομίχλης και των εξωτερικών καλυμμάτων των καθρεφτών. Όλα αυτά εμπλουτίζονται από το Cargo Organizer, που εξασφαλίζ��ι μια ευρεία γκάμα χρήσεων για τη βελτιστοποίηση του χώρου αποσκευών.

Στο περίπτερο θα είναι επίσης κι ένα 500L Trekking, το οποίο διαθέτει το νέο χρωματισμό Toscana Green και είναι εξοπλισμένο με διάφορα αξεσουάρ από τη Mopar που τονίζουν τη διπλή του ζωή: μια αστική για μια ανέμελη ζωή στην πόλη, και μια πιο φιλόδοξη για συναρπαστικά Σαββατοκύριακα.

Προϊόντα merchandising άριστης ποιότητα για τις μάρκες της FCA
Οι επισκέπτες της Φρανκφούρτης μπορούν να ανακαλύψουν τις γραμμές merchandising των Fiat, Alfa Romeo, Abarth στα αντίστοιχα περίπτερά τους. Υπάρχουν μελετημένα είδη και προϊόντα για τους ενθουσιώδεις του Group που προσφέρουν μια αποκλειστική συλλογή, η οποία έχει ως στόχο να είναι η έκφραση και η «φωνή» ενός τρόπου ζωής που σαγηνεύει ολόκληρο τον κόσμο.

Το Mopar Owner Centre παρουσιάστηκε στα τέλη του 2013 στην Ιταλία, διατίθεται τώρα σε 19 χώρες – Ιταλία, Ισπανία, Βέλγιο, Λουξεμβούργο, Γαλλία, Μεγάλη Βρετανία, Γερμανία, Ολλανδία, Πολωνία, Πορτογαλία, Σουηδία, Αυστρία, Ελβετία, Ιρλανδία, Ελλάδα, Μαρόκο, Δανία, Νότια Αφρική και Ρωσία – και μέσα στο 2015 θα επεκταθεί στις Σερβία, Τουρκία, Ουγγαρία, Τσεχία και Σλοβακία.

Με περιεχόμενο διαθέσιμο για δημόσια πλοήγηση – περισσότερες από 8.000 σελίδες – προσφέρει μια πλήρη σειρά από πληροφορίες για τον κόσμο των after sales: από τις υπηρεσίες ως τα αξεσουάρ, από τα γνήσια ανταλλακτικά ως τη φροντίδα του πελάτη, από το e-store merchandising (online για τις Fiat, Alfa Romeo και Mopar) ως τα έγγραφα για τον τεχνικό τομέα. Το τμήμα "MyBrand", προσβάσιμο μέσω των αντίστοιχων portals, προσφέρει αποκλειστικά περιεχόμενα και ειδικές προσφορές, με μια πλήρη, ιδιαίτερα εξατομικευμένη υπηρεσία βοήθειας.

morap 2.JPG

Στην Έκθεση της Φρανκφούρτης θα υπάρχουν εφαρμογές Customer Care, οι οποίες έχουν καταγράψει πάνω από 450.000 downloads στην Ευρώπη, όπως οι "Ciao Fiat Mobile", "Alfa Romeo InfoMobile" και "Abarth24h Mobile". Διαθέσιμες ελεύθερα σε πέντε γλώσσες καλύπτουν 15 ευρωπαϊκές χώρε��, τόσο στο App Store όσο και στο Google Play και προσφέρουν χρήσιμες πληροφορίες και βοήθεια γρήγορα και εύκολα.


Η υπηρεσία "Mopar Vehicle Protection" (MPV) προσφέρει εγγυημένα συμβόλαια service από τη Fiat Chrysler Automobiles για να δώσει στους πελάτες τη μέγιστη σιγουριά και ηρεμία χάρη στην εκτεταμένη κάλυψη από τους μηχανικούς και στα ειδικά σχέδια συντήρησης, όπως και επισκευές από υψηλής ειδίκευσης τεχνικούς, χρησιμοποιώντας αποκλειστικά γνήσια ανταλλακτικά.

Ξεκίνησε το 2013 στην περιοχή EMEA και διαθέτει τώρα παρουσία σε περισσότερες από 36 χώρες με περισσότερα από 50 προϊόντα, σε ανταγωνιστικές τιμές, διαφορετικά σχέδια συντήρησης και επέκταση εγγύησης που εξασφαλίζουν ότι το αυτοκίνητο είναι πάντα σε άριστη κατάσταση. Μέσα σε 3 χρόνια περισσότερα από 1.1 εκατομμύριο πακέτα MPV έχουν πωληθεί.

Πιο συγκεκριμένα, ο πελάτης μπορεί να επιλέξει από τις ακόλουθες επιλογές:
• "Maximum Care" – κάλυψη για τα μηχανικά και ηλεκτρικά μέρη που επεκτείνει την εγγύηση του αυτοκινήτου
• "Powertrain Care" – κάλυψη που επεκτείνει την εγγύηση του αυτοκινήτου στους τομείς του κινητήρα, του κιβωτίου ταχυτήτων και των μηχανικών μερών της μετάδοσης
• "Easy Care" – το πλάνο που καλύπτει τα κόστη των προγραμματισμένων service σε ανταγωνιστικές τιμές
• "Top Care" – το πιο ολοκληρωμένο πρόγραμμα, το οποίο επεκτείνει την εγγύηση του κατασκευαστή και την προγραμματισμένη συντήρηση
• "Essential Care" – για αυτοκίνητα πάνω από 8 ετών, προσφέρει δυο χρόνια οδική βοήθεια, εκπτώσεις σε ανταλλακτικά και μια σειρά από προγραμματισμένα check-ups
• "Oil Care" – ένα βιβλίο με κουπόνια για αλλαγή λαδιών και φίλτρου.
Βαγγέλης Γκούμας