Στην Διεθνή Έκθεση της Φρανκφούρτης, η Renault συνεχίζει να εντυπωσιάζει με την δυναμική της πορεία. Τα νέα Renault Mégane, Talisman & Talisman Estate είναι τα νεότερα μέλη της γκάμας της μάρκας, η οποία βρίσκεται σε πλήρη ανάπτυξη προσφέροντας απόλυτα ολοκληρωμένες προτάσεις σε κάθε επίπεδο και για κάθε ανάγκη.
Νέο_Renault_MEGANE[1].JPG



Η δυναμική παρουσία του νέου Renault Mégane βασίζεται στην ισορροπία των αναλογιών του. Το νέο μοντέλο διαθέτει σε σχέση με τον προκάτοχο του 64χλστ. μεγαλύτερο μήκος (4,359χλστ.), 25χλστ. χαμηλότερο ύψος (1,447χλστ.), μεγαλύτερα μετατρόχια, αλλά και αυξημένο κατά 28χλστ. μεταξόνιο (2,669χλστ.). Από το λανσάρισμα του μοντέλου θα βρίσκεται κάτω από το καπό του νέου Renault Mégane ο βενζινοκινητήρας Energy TCe 205 (έκδοση Mégane GT) που θα συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC 7 σχέσεων.

Παράλληλα από το 2016 διαθέσιμος θα είναι και ο πετρελαιοκινητήρας Energy dCi 165 με το EDC 6 σχέσεων που θα συμπληρώνει τη σειρά GT. Το νέο Renault Mégane θα χρησιμοποιεί επίσης τον πετρελαιοκινητήρα Energy dCi 110 με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων που εκπέμπει μόλις 86γρμ./χλμ. CO2 και φέρει το σήμα ECO2.Τέλος τη γκάμα θα συμπληρώνουν οι κινητήρες diesel Energy dCi 90, 110 & 130, καθώς και οι βενζινοκινητήρες Energy TCe 100 & 130 (διαθέσιμο και με κιβώτιο EDC 7 σχέσεων). Τέλος στις αρχές του 2017 θα προστεθεί και μια diesel «Hybrid Assist» έκδοση που θα καταναλώνει κάτω από 3λίτρα/100χλμ. καυσίμου και θα εκπέμπει μόλις 76γρμ./χλμ. Αυτή η τιμή θα επιτυγχάνεται ανακτώντας ενέργεια κατά την επιβράδυνση και χρησιμοποιώντας την κατά την επιτάχυνση. έλεγχος της ταχύτητας μέσω του ενεργού cruise control (ACC), και αυτοματοποιημένο φρενάρισμα ανάγκης (AEBS).


Τα συστήματα ασφαλείας και άνεσης περιλαμβάνουν σύστημα ειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας (LDW), σύστημα ασφαλούς απόστασης (DW), σύστημα αναγνώρισης ορίων ταχύτητας (TSR) και σύστημα ελέγχου τυφλής γωνίας (BSW),κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματη λειτουργία προβολέων (AHLB), αισθητήρες παρκαρίσματος και σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος.


Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στο φινίρισμα και την ποιότητα των υλικών ώστε να προσφέρουν μια νέα εμπειρία στους επιβάτες του νέου Renault Mégane. Ο χώρος αποσκευών με χωρητικότητα 434λίτρα (384 κατά VDA) είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος στην κατηγορία και συνοδεύεται από έξτρα αποθηκευτικούς χώρους 25 λίτρων. Παράλληλα, αυξημένος σημαντικά (+20χλστ.) είναι ο χώρος γι�� τους πίσω επιβάτες, με το νέο Renault Mégane να προσφέρει ιδανική ευρυχωρία για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους.
Μια σειρά λύσεων υψηλής τεχνολογίας βρίσκονται μέσα στο εσωτερικό, όπως το έγχρωμο head-up display που μέχρι σήμερα μπορούσε να το βρει κανείς μόνο σε μοντέλα της μεγαλύτερης κατηγορίας.

Παράλληλα ο πίνακας οργάνων αποτελείται από μια οθόνη TFT 7’’ που συνδυάζεται με την κάθετη οθόνη αφής R-Link 2 των 8,7’’ στη κεντρική κονσόλα.Η εξατομίκευση του εσωτερικού σύμφωνα με το προσωπικό γούστο του ιδιοκτήτη, είναι δυνατή μέσω της τεχνολογίας Multi-Sense, ενώ ειδικά σχεδιασμένο για το νέο μοντέλο είναι το ηχοσύστημα από την Bose.Τα καθίσματα -διαθέσιμα με λειτουργία θέρμανσης και μασάζ- αγκαλιάζουν τους επιβάτες για απόλυτη άνεση και στήριξη, με το σκελετό τους να ακολουθεί την αρχιτεκτονική που χρησιμοποιείται στα Espace και Talisman.
Νέο_Renault_MEGANE_GT[1].JPG



Το νέο Renault Mégane GT με την πρώτη ματιά κάνει εμφανές ότι έχει δημιουργηθεί με βάση το DNA της Renault Sport. Οι επανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες με τις ευμεγέθεις εισαγωγές αέρα και το ειδικό χρώμα Iron Blue καθιστούν βέβαιο ότι το αυτοκίνητο ανήκει στην οικογένεια GT. Οι τροχοί των 18’’ σχεδιάστηκαν ειδικά για το μοντέλο από τη Renault Sport, ενώ οι εξατμίσεις και ο διαχύτης είναι εμπνευσμένα από τον κόσμο της F1. Αντίστοιχα τα καθίσματα με τα ενσωματωμένα προσκέφαλα και τις μπλε ραφές ξεχωρίζουν τόσο για τη στήριξη που προσφέρουν όσο και την άνεση. Το ειδικά σχεδιασμένο τιμόνι, τα paddles και η επιλογή “Race” στο σύστημα Multi-Sense συμπληρώνουν την εικόνα αυτής της ξεχωριστής έκδοσης.

Μετά την παρουσίαση του νέου Renault Talisman τον περασμένο Ιούλιο, στο σαλόνι της Φρανκφούρτης η Renault παρουσιάζει και την έκδοση Estate. Η κατηγορία D αντιπροσωπεύει περισσότερες από 1εκ. πωλήσεις ανά έτος εκ των οποίων το 54% αφορά εκδόσεις estate. Το Talisman Estate φέρει όλα τα δυναμικά χαρακτηριστικά της 4θυρης έκδοσης, με αυξημένη πρακτικότητα. Οι διαστάσεις είναι ίδιες και για τις δύο εκδόσεις, όμως η μεγάλη πίσω –ηλεκτρικά ανοιγόμενη- πόρτα στην έκδοση Estate επιτρέπει την ακόμα ευκολότερη φόρτωση του χώρου αποσκευών που φτάνει τα 572 λίτρα (1.700 με αναδιπλωμένα τα καθίσματα), ενώ παράλληλα επιτρέπει τη φόρτωση αντικειμένων με μήκος έως 1,116χλστ. (2,010χλστ.). Οι χώροι για τους επιβάτες είναι αντίστοιχα πλούσιοι με την 4θυρη έκδοση, με τους πίσω επιβάτες της έκδοσης Estate να απολαμβάνουν επιπλέον 30χλστ. άνεσης για το κεφάλι τους.
New_Renault_TALISMAN_ESTATE[1].JPG

Tα Renault Talisman και Talisman Estate εφοδιάζονται με μια ευρεία γκάμα υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου που ξεχωρίζουν για την υψηλή απόδοση και παράλληλα την χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.
Κινητήρες βενζίνης: Energy TCe 150 & 200 που συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC 7 σχέσεων
Κινητήρες Diesel: Energy dCi 110 & 130 (χειροκίνητο κιβώτιο ή EDC 6 σχέσεων), twin turbo Energy dCi 160 (EDC 6 σχέσεων).
Τα Renault Talisman και Talisman Estate μοιράζοντα�� μια πλήρη γκάμα συστημάτων υψηλής τεχνολογίας που εξασφαλίζουν κορυφαία επίπεδα άνεσης, ασφάλειας, αλλά και οδηγικής απόλαυσης.
Σύστημα Multi-Sense που επιτρέπει την προσωποποίηση της οδηγικής αίσθησης, αλλά και του εσωτερικού περιβάλλοντος μέσω 5 προγραμμάτων.
Σύστημα ενεργής τετραδιεύθυνσης 4Control και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη απόσβεση που τοποθετούν το Talisman στην κορυφή της κατηγορίας όσον αφορά την ευελιξία, την άνεση και την ευκολία.
Σύστημα πολυμέσων R-Link 2 όπου μέσω μιας οθόνης 7’’ (οριζόντια διάταξη) ή 8,7’’ (κάθετη διάταξη) προβάλλοντ��ι και ελέγχονται πέρα από τις συνηθισμένες λειτουργίες (σύστημα πλοήγησης, ηχοσύστημα, κλιματισμός, κτλ.) και τα οδηγικά βοηθήματα.

Το μενού της οθόνης είναι πλήρως τροποποιήσιμο σύμφωνα με τις προ��ιμήσεις του οδηγού επιτρέποντας του να έχει άμεση πρόσβαση σε όποια λειτουργία επιθυμεί.
Συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, όπως ενεργό cruise control, σύστημα φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης, αυτόματη λειτουργία προβολέων, σύστημα ελέγχου τυφλής γωνίας, σύστημα αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας και ορίων ταχύτητας, αυτόματο παρκάρισμα κ.α.

Βαγγέλης Γκούμας