H Renault αποφάσισε να μπει δυναμικά και στην κατηγορία των Pick-up, ένα κομμάτι της αγοράς που αντιστοιχεί σε περισσότερο από το 1/3 των συνολικών πωλήσεων LCV σε παγκόσμιο επίπεδο. Το περασμένο Ιούνιο, στο Buenos Aires, ο όμιλος παρουσίασε το νέο Renault Duster Oroch που απευθύνεται στην αγορά της Ν. Αμερικής, ενώ το πρωτότυπο Z-U60 που αποκαλύπτεται σήμερα αποτελεί τον προπομπό ενός νέου μοντέλου με παγκόσμιο χαρακτήρα.

Παράλληλα με την επίθεση σε προϊοντικό και εμπορικό επίπεδο, η Renault ενισχύει το Renault Pro+, ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο υπηρεσιών εστιασμένο στην καλύτερη εξυπηρέτηση των αγοραστών – χρηστών επαγγελματικών αυτοκινήτων. Επιπλέον της διάθεσης προϊόντων εστιασμένων στις ανάγκες κάθε επαγγελματία, μέσω του Renault Pro+, το δίκτυο παρέχει μια εντελώς νέα εμπειρία εξυπηρέτησης κατά την αγορά, αλλά και την συντήρηση του επαγγελματικού αυτοκινήτου.

Το Renault Pro+ ενσαρκώνει την υπόσχεση της Renault προς τον αγοραστή, αποτελώντας αναπόσπαστο μέρος του πλάνου της εταιρείας για κορυφαία παρουσία στον τομέα των επαγγελματικών αυτοκινήτων σε παγκόσμιο επίπεδο.

Βαγγέλης Γκούμας