Η υπηρεσία OnStar έχει ανταποκριθεί σε πάνω από 1 δισεκατομμύριο αιτήματα πελατών, οι οποίοι επικοινωνούν μαζί της μέσω τηλεφώνου, εφαρμογής κινητού ή ενσωματωμένης κινητής τηλεφωνίας από τα αυτοκίνητα ή τα φορτηγά τους. Η υπηρεσία απαριθμεί μέχρι τώρα 1 δισεκατομμύριο διαδράσεις που κατανέμονται ως εξής:
• 5,5 εκατομμύρια Υπηρεσίες Έκτακτης Ανάγκης.
• 156 εκατομμύρια αιτήματα μέσω εφαρμογής κινητού.
• Οδική Βοήθεια πάνω από 3,9 εκατομμύρια φορές.
• Πάνω από 390 αναφορές Διάγνωσης Οχήματος.

Η OnStar έχει βοηθήσει ακόμα και σε γεννήσεις μωρών (deliver babies) και συνεργάζεται με το North American Aerospace Defense Command (NORAD) για την παρακολούθηση του Αι Βασίλη την παραμονή των Χριστουγέννων (Santa Claus on Christmas Eve).

Η OnStar λανσαρίστηκε σχεδόν πριν από 19 χρόνια για πρώτη φορά στη βιομηχανία σαν μία υπηρεσία που ενεργοποιούσε μία τηλεφωνική κλήση όταν έσκαγε κάποιος αερόσακος, Σήμερα ξεκλειδώνει πόρτες από απόσταση, δίνει οδηγίες πλοήγησης απευθείας στο όχημα, λαμβάνει και στέλνει email για την κατάσταση του οχήματος.

Ένας πελάτης επικοινωνεί με την OnStar κάθε δύο δευτερόλεπτα. Αυτό σημαίνει περίπου 5 εκατομμύρια κ��ήσεις το μήνα από μία βάση συνδρομητών άνω των 7 εκατομμυρίων. Αν προσθέσουμε 8,8 εκατομμύρια διαδράσεις το μήνα από την εφαρμογή κινητού, μπορείτε να αντιληφθείτε πόσο απαραίτητη έχει γίνει η OnStar από το 1996 που λανσαρίστηκε.
Η υπηρεσία συνδεσιμότητας και υποστήριξης Opel OnStar λανσαρίστηκε στην Ευρώπη στις 3 Αυγούστου, 2015.

Η επόμενη γενιά Opel Astra, που θα γιορτάζει το ντεμπούτο της στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (17 – 27 Σεπτεμβρίου), θα είναι το πρώτο εντελώς νέο μοντέλο Opel που θα διατίθεται με OnStar. Το σύστημα θα μπορεί επίσης να παραγγέλνεται με τα ADAM, Cascada, Corsa, Insignia, Meriva, Mokka και Zafira Tourer σε ορισμένες αγορές. Αρχικά η υπηρεσία Opel OnStar θα λανσαριστεί σε 13 Ευρωπαϊκές αγορές, και συγκεκριμένα σε Βέλγιο, Γερμανία, Γαλλία, Βρετανία, Ιρλανδία, Ιταλία, Λουξεμβούργο, Ολλανδία, Αυστρία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ελβετία και Ισπανία, ενώ σύντομα θα ακολουθήσουν και άλλες χώρες.

Στην Ελλάδα θα είναι διαθέσιμο από τον μήνα Σεπτέμβριο του 2016. Οι πελάτες θα μπορούν να χρησιμοποιούν ολόκληρη τη γκάμα υπηρεσιών της Opel OnStar που περιλαμβάνει την 24ωρη υπηρεσία κλήσεων επείγουσας ανάγκης δωρεάν τους πρώτους 12 μήνες μετά την ταξινόμηση.

Βαγ��έλης Γκούμας